جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه 2024 گوشی نوکیا 220 فورجی با بازی مار معرفی شد!

نسخه 2024 گوشی نوکیا 220 فورجی با پشتیبانی از یوتیوب معرفی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی HMD همچنان به ساخت گوشی‌های قدیمی نوکیا ادامه می‌دهد و این‌بار از نسخه‌ی ۲۰۲۴ گوشی نوکیا 220 فورجی رونمایی کرده است. این سومین دستگاه با نام «نوکیا 220» محسوب می‌شود و برخلاف مدلی که سال ۲۰۱۹ معرفی شده بود، نسخه‌ی جدید این گوشی شباهت زیادی به مدل اصلی نوکیا ۲۲۰ دارد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های نوکیا ۲۲۰ فورجی (۲۰۲۴)، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی نوکیا 220 فورجی (2024) از یک نمایشگر ۲٫۸ اینچی LCD بهره می‌برد و قادر به اجرای برنامه‌های مختلفی مانند یوتیوب، اخبار و آب‌وهوا بر بستر فضای ابری (Cloud) است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی نمادین مار (Snake) نیز با این گوشی قابل تجربه خواهد بود و کاربران برای گوش دادن به موسیقی به کارت حافظه‌ی microSD نیاز خواهند داشت. نوکیا ۲۲۰ فورجی (۲۰۲۴) همچنین از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، رادیو FM و بلوتوث برخوردار است و علاقه‌مندان می‌توانند هدفون‌ها و اسپیکرهای بلوتوثی خود را به آن متصل کنند. این گوشی دوسیم‌کارته، از شبکه‌ی LTE برای دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز پشتیبانی می‌کند.

باتری قابل‌تعویض ۱٬۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی نسخه‌ی ۲۰۲۴ گوشی نوکیا ۲۲۰ فورجی می‌تواند تا چند روز بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد. شارژ این باتری نیز از طریق پورت USB-C انجام می‌شود.

گوشی موردبحث بسیار شبیه به مدل ۲۰۲۴ نوکیا 235 فورجی است، اما دوربین ندارد. با توجه به اینکه شرکت HMD آن نسخه از نوکیا 235 را به یک سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز کرده بود، جای خالی چنین دوربینی در نوکیا ۲۲۰ فورجی (۲۰۲۴) احتمالاً حس نخواهد شد. با این حال، جدیدترین گوشی نوکیا همچنان در پنل پشتی دارای چراغ‌قوه‌ی LED است.

گوشی نوکیا 220 فورجی (2024) با قیمت ۴,۵۰۰ روپیه (تقریباً ۵۴ دلار) به فروش می‌رسد و مدل ۲۰۲۴ نوکیا 235 فورجی با قیمت ۵,۰۰۰ روپیه (حدود ۶۰ دلار) برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *