جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اطلاعات دوربین و نمایشگر ردمی نوت 14 پرو فاش شد!

اطلاعات دوربین و نمایشگر ردمی نوت 14 پرو فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اکانت افشاگری دیجیتال چت استیشن در شبکه اجتماعی چینی ویبو به‌تازگی اطلاعاتی کلیدی را درباره نمایشگر و سیستم دوربین گوشی ردمی نوت 14 پرو فاش کرده است.

این اکانت افشاگری مدعی است که دوربین اصلی به 50 مگاپیکسل کاهش خواهد یافت و این گوشی میان‌رده به یک پنل میکرو خمیده 1.5K با بریدگی حفره پانچ مرکزی برای دوربین جلو مجهز می‌شود.

DCS همچنین اضافه کرد که در این گوشی یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی “بزرگ” وجود خواهد داشت اما از سنسورهای تله‌فوتو پریسکوپی خبری نیست. برخلاف مدل قبلی، این گوشی احتمالاً با یک جزیره دوربین بیضوی در مرکز عرضه می‌شود. با اشاره به قسمت نظرات، انتظار می‌رود این گوشی شیائومی همان ردمی نوت 14 پرو باشد. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که اکانت در مورد این گوشی به اشتراک گذاشته است.

برای مقایسه، ردمی نوت 13 پرو با یک صفحه‌نمایش تخت امولد 6.67 اینچی با وضوح 2712 در 1220 پیکسلی و حاشیه‌های باریک عرضه شد. همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو و نیز یک ماژول دوربین شامل سنسورهای 200 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی این گوشی وجود دارد. دوربین اصلی با وضوح بالای این گوشی نیز دارای قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، PDAF چند جهته، دیافراگم f/1.7 و اندازه سنسور 1/1.4 اینچی است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 7s نسل 2 قدرت گرفته و با رم 8 یا 12 گیگابایتی جفت می‌شود. این دستگاه دارای یک باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع سیمی 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات دوربین و نمایشگر ردمی نوت 14 پرو فاش شد!

با این حال، ردمی نوت 13 پرو لاس اولین گوشی با نمایشگر منحنی ردمی است که از شارژ سیمی 120 واتی پشتیبانی می‌کند و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد. این گوشی همچنین دارای سیستم دوربین مشابه مدل پرو است که وضوح نمایشگر یکسانی را ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، سری ردمی نوت 14 قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود و قبلاً در پایگاه داده IMEI نیز رویت شده است. شش عدد از نه مدل شامل “2409” است که نسخه سپتامبر را نشان می دهد، در حالی که سه عدد باقی مانده شامل “2411” است که احتمالاً نشان دهنده نسخه نوامبر این دستگاه است. این می‌تواند به این معنی باشد که این سری در ماه سپتامبر در چین و در ماه نوامبر در سایر بازارها عرضه خواهند شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *