جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

محموله گوشی ریلمی GT 6 در مسیر اسپانیا به سرقت رفت!

محموله گوشی ریلمی GT 6 در مسیر اسپانیا به سرقت رفت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالی که تنها چند روز به عرضه‌ی گوشی ریلمی GT 6 در بازارهای اروپایی باقی مانده است، اولین محموله‌ی این گوشی‌ها در مسیر اسپانیا به سرقت رفت.

حساب رسمی ریلمی اسپانیا در یک پست جدید در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) توضیح داد که کل محموله‌ی گوشی‌های ریلمی GT 6 که در راه این کشور اروپایی بودند، دزدیده شده و تلاش‌ها برای بازیابی دستگاه‌ها بی‌ثمر بوده است. همان‌طور که انتظار می‌رود، سرقت این محموله عرضه‌ی ریلمی جی تی 6 در بازار اسپانیا را به تعویق خواهد انداخت.

تاریخ عرضه‌ی این گوشی در اسپانیا همچنان ۲۰ ژوئن (۳۱ خرداد) تعیین شده است، اما با توجه به سرقت رفتن این گوشی‌ها، ریلمی چاره‌ای غیر از به تأخیر انداختن یا لغو برنامه‌های قبلی خود ندارد. ریلمی GT 6 دارای مشخصات قابل‌توجهی است و از یک صفحه‌نمایش ۶۰۰۰ نیتی ۱۲۰ هرتزی، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۱۲۰ واتی، تراشه‌ی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

محموله گوشی ریلمی GT 6 در مسیر اسپانیا به سرقت رفت!

ریلمی تنها در طی پنج سال اخیر بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی را روانه‌ی بازار کرده است و از نظر سرعت کسب چنین دستاوردی، در رتبه‌ی پنجم سریع‌ترین برندها قرار می‌گیرد. در حال حاضر اطلاعات اندکی درباره‌ی این محموله‌ی دزدیده‌شده وجود دارد. بر اساس گزارشات رسانه‌های اسپانیایی، این سرقت در تاریخ ۲۹ ماه مه (۹ خرداد) رخ داده است و سارقان این محموله ابتدا راننده‌ی کامیون را با اسلحه تهدید و سپس تمام بار کامیون را خالی کردند.

معمولاً ممکن است یک یا دو دستگاه قبل از عرضه به سرقت برود و به‌ندرت می‌توان نمونه‌ای را پیدا کرد که یک محموله به‌طور کامل دزدیده شود. رسانه‌های اسپانیایی همچنین خبر داده‌اند که این سرقت می‌تواند بر عرضه‌ی ریلمی جی تی 6 در بازار کشور پرتغال که برای همان روز برنامه‌ریزی شده بود، نیز تأثیر بگذارد.

منبع: 9to5google

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *