جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

یکی از گوشی های سری نوا 13 هواوی گواهی 3C را دریافت کرد

یکی از گوشی های سری نوا 13 هواوی گواهی 3C را دریافت کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک گوشی جدید از کمپانی هواوی با شماره‌مدل PSD-AL00 اخیراً گواهی 3C را در چین دریافت کرده است. به‌لطف این گواهی باخبر شدیم که این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

گواهی مذکور غیر از توان شارژ، اطلاعات دیگری را درباره‌ی این گوشی به اشتراک نمی‌گذارد. با این حال، اکانت افشاگری مطرح Digital Chat Station در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به سایر مشخصات گوشی موردبحث اشاره کرده است. بر اساس گزارشات اخیر، این گوشی بخشی از سری نوا 13 (Nova 13) هواوی خواهد بود و تمامی دستگاه‌های این سری از پردازنده‌ی Kirin مجهز به 5G بهره می‌برند. از طرف دیگر، گوشی نوا 13 اولترا به‌عنوان گران‌ترین مدل این سری راهی بازار می‌شود.

یکی از گوشی های سری نوا 13 هواوی گواهی 3C را دریافت کرد

شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که گوشی‌های نوا 13 به پردازنده‌ی Kirin 9010 مجهز خواهند شد. Digital Chat Station نیز مدعی شده است که این چیپست از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. باید یادآور شد که تمامی گوشی‌های پرچم‌دار اخیر هواوی (پورا 70، پورا 70 پرو، پورا 70 پرو پلاس و پورا 70 اولترا) همگی از چیپست جدید Kirin 9010 استفاده می‌کنند.

علاوه‌ بر این، شایعه شده است که مدل‌های نوا 13 پرو و اولترا دارای فناوری تصویربرداری XMAGE هواوی خواهند بود، فناوری‌ای که در حال حاضر محدود به گوشی‌های پرچم‌دار سری پورا و میت هواوی است.

هواوی نوا 12
هواوی نوا 12

این احتمال وجود دارد که تمامی مدل‌های سری نوا 13 هواوی از رزولوشن 1.5K نیز پشتیبانی کنند. از آن‌جایی که این گوشی‌ها ممکن است از دو دوربین سلفی برخوردار باشند، انتظار می‌رود تجربه‌ی عکاسی سلفی بهبودیافته‌ای را هم ارائه دهند.

در بخش نرم‌افزاری نیز می‌توان این انتظار را داشت که گوشی‌های جدید هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT اجرا شوند. این سیستم‌عامل احتمالاً برای اولین‌بار در گوشی‌های سری میت 70 هواوی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT حکم قدم بزرگ بعدی هواوی در دنیای فناوری را دارد و اکوسیستم این برند را به‌طور کامل از پشتیبانی نرم‌افزاری اندروید خارج می‌کند. این غول فناوری هم‌اکنون در حال همکاری با شرکت‌های بزرگ چینی جهت توسعه‌ی برنامه‌های بومی برای این پلتفرم جدید است و در حال حاضر بیش از ۴٬۰۰۰ برنامه‌ی مختلف برای HarmonyOS NEXT در دسترس قرار دارد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *