جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی C63 با برچسب قیمتی کمتر از 150 دلار رونمایی شد

ریلمی C63 با برچسب قیمتی کمتر از 150 دلار رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریلمی روز گذشته از گوشی ارزان‌قیمت ریلمی C63 خود با طراحی مشابه با آیفون و البته قابلیت‌هایی جذاب رونمایی کرد. برای آشنایی با «مشخصات کلیدی، پیکربندی و برچسب قیمتی» این دستگاه با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی ریلمی C63

ریلمی C63 دارای یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 6.74 اینچی با «رزولوشن +HD، نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 560 نیتی» است. این صفحه‌نمایش به واسطه بهره‌مندی از سنسور نور دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی و ارائه «بهترین کیفیت و نورپردازی در هر لحظه» تجربه بصری مطلوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این حفره ناچ قطره‌ای (U شکل) تعبیه‌شده بر روی این نمایشگر، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در دل خود جای داده است.

این دستگاه از تکنولوژی‌های فناوری لمس هوشمند (تشخیص آب باران یا تعریق دست بر روی صفحه‌نمایش) و ژست‌های هوایی (امکان شخصی‌سازی عملکرد دستگاه بدون نیاز به لمس صفحه‌نمایش مانند پاسخ دادن به/ بی‌صدا کردن تماس‌های دریافتی، جابه‌جایی میان ویدیوهای در حال مشاهده و ..) پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این جزیره پویا «Mini Capsule» تعبیه‌شده بر روی این محصول، با ارائه عملکردی مشابه با داینامیک آیلند گوشی‌های آیفون، اطلاعات حائز اهمیت (مانند اعلان‌ها) را برای کاربر به نمایش می‌گذارد.

با حرکت به سمت قاب پشتی ریلمی C63 با طراحی آشنا مشابه با جزیره دوربین سری آیفون پرو یا پرو مکس جزیره دوربین این دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین یک «دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)» و یک «فلاش LED» را در بر می‌گیرد.

ریلمی C63 به تراشه 8 هسته‌ای یونیساک T612 مجهز بوده و ریلمی آن را با رم «6 یا 8 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی «128 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. با این حال، این کمپانی امکان ارتقاء مجازی ظرفیت رم تا «16 گیگابایت» و ظرفیت فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات میکرو اس‌دی (microSD) را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. لازم به ذکر است، این دستگاه عملکرد خود را از طریق رابط کاربری realme UI (مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14) به‌نمایش می‌گذارد.

ریلمی C63 به یک باتری «5000 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز بوده و از شارژ سریع سیمی با سرعت «45 واتی» پشتیبانی می‌کند. از سایر مشخصات کلیدی این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از 2 سیم‌کارت نانو
  • بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده بر روی حاشیه کناری دستگاه (برای احراز هویت بیومتریک)
  • پشتیبانی از رتبه IP54 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری و دکمه پویا (داینامیک باتن)
  • پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های بی‌سیم «ارتباط میدان نزدیک (NFC) 360 درجه‌ای، بلوتوث 5.0 و Wi-Fi 5»

رنگ‌بندی و برچسب قیمتی

ریلمی C63 در 2 گزینه رنگی «سرمه‌ای روشن» با «قاب پشتی از جنس «چرم گیاهی و وزن 191 گرمی» و «سبز نعنایی» با وزن «189 گرمی» از تاریخ 5 ژوئن (16 خرداد) به بازار عرضه می‌شود. جزئیات پیکربندی این دستگاه به شرح زیر است:

  1. پیکربندی “رم 6 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی”: 125 دلار
  2. پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی”: 140 دلار

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *