جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی میان رده ردمی نوت 13R با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

گوشی ردمی نوت 13R با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی عادت دارد گوشی‌های خود را چندین بار و با نام‌های مختلف راهی بازار کند. جدیدترین گوشی غول فناوری چینی نیز به این روند ادامه می‌دهد؛ ردمی نوت 13R عملاً تفاوت چندان زیادی با ردمی نوت 12R ندارد و تنها طرفداران سرسخت دنیای تکنولوژی و گوشی‌ها موفق به دیدن طراحی متفاوت و تغییرات جزئی در لنز دوربین‌ها و فلاش LED این محصول خواهند شد. برای اطلاع از مشخصات اصلی گوشی جدید شیائومی، با اِروتِک همراه باشید.

ردمی نوت 13R به تراشه‌ی اسنپدراگون 4 نسل 2 مجهز شده است و از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۹ اینچی LCD با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

گوشی میان رده ردمی نوت 13R با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی توسط یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود، در حالی که دوربین سلفی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار شده است. تنها تغییر کاربردی جدیدترین میان‌رده‌ی شیائومی با ردمی نوت 12R دقیقاً در همین بخش به چشم می‌خورد، چرا که مدل قبلی تنها از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می‌کرد. باتری ردمی نوت 13R هم ۵٬۰۳۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی این گوشی را به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS خود و در سه رنگ‌بندی آبی، نقره‌ای و مشکی به بازار می‌آورد.

گوشی میان رده ردمی نوت 13R با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

گوشی ردمی نوت 13R در پنج کانفیگ مختلف به فروش می‌رسد؛ ارزان‌ترین نسخه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱٬۳۹۹ یوان (حدود ۱۹۵ دلار) قیمت دارد، در حالی که گران‌ترین کانفیگ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۲٬۱۹۹ یوان (تقریباً ۳۰۵ دلار) قیمت خورده است. همچنین باید اشاره کرد که این گوشی پایین‌رده و مقرون‌به‌صرفه در حال حاضر تنها در بازار چین برای خرید در دسترس قرار دارد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *