جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
دستگاه رول‌شونده

از فولد تا رول، دستگاه رول شونده جدید سامسونگ رویت شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

وقتی صحبت از تولید‌کنندگان گوشی‌های تاشو به میان می‌آید، هیچکس نمی‌تواند با سامسونگ رقابت کند. اخیراً نیز حق اختراع جدیدی از سوی این کمپانی مشاهده شده که نشان می‌دهد آنها در حال کار روی یک صفحه‌نمایش رول‌شونده (جمع شونده) هستند. جدیدترین دستگاه سامسونگ قرار است ترکیبی از دو فناوری تاشو و رول‌شونده باشد. برای اطلاع از دیگر مشخصات نوآوری جدید سامسونگ، با اِروتِک همراه باشید.

سامسونگ در آستانه عرضه یک تبلت رول‌شونده است

دستگاه‌های تاشو به سبک کتابی، یکی از نوآورانه‌ترین فناوری‌های موبایل امروزی هستند، اما کارایی بالایی ندارند. این محصولات دارای دو صفحه‌نمایش مختلف خارجی و داخلی هستند و شما نمی‌توانید از یک صفحه در حین استفاده از دیگری استفاده کنید. وجود دو صفحه‌نمایش همچنین باعث ضخامت غیر‌ضروری دستگاه‌های تاشو می‌شود.

بر اساس پستی که توسط دو حساب کاربری Caliber cleaning و xleaks7 در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شده است، سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی دستگاهی با قابلیت رول شدن است. این دستگاه دارای تنها یک نمایشگر خواهد بود و هر زمان که حس کردید به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری نیاز دارید، می‌توانید به سادگی پنل اولد داخل دستگاه را بیرون کشیده و نیازی به دو نمایشگر مجزا برای صفحه‌نمایش بزرگ‌تر نداشته باشید!

دستگاه رول‌شونده سامسونگ

همان‌طور که در تصاویر می‌توان دید، دستگاه رول‌شونده آینده سامسونگ اساساً شبیه یک تبلت است. تبلتی که می‌توانید از آن به عنوان جایگزین آی‌پد مینی استفاده کنید، زیرا به راحتی می‌تواند در جیب شما جای بگیرد و در عین حال صفحه‌نمایشی بزرگ را به کمک مکانیزم اسلاید در دسترس شما قرار بدهد که به شما امکان می‌دهد از تمام پتانسیل دستگاه استفاده کنید.

همواره تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در تلاش برای کاهش ضخامت دستگاه‌های تاشو خود بوده‌اند، سری گلکسی Z فولد سامسونگ به طور مثال هنوز طراحی حجیمی دارند. شاید سامسونگ در حال آماده‌سازی دستگاهی کاملاً رول‌شونده و به مراتب نازک‌تر از نوآوری‌های پیشین خود به بازار است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *