Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی اوپو A2 پرو همراه با چیپست دایمنسیتی 7050 معرفی شد

گوشی اوپو A2 پرو با چیپست دایمنسیتی 7050 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته اوپو از جدید‌ترین دستگاه سری A خود با نام “اوپو A2 پرو (Oppo A2 Pro)” در کشور چین رونمایی کرد. برای آشنایی با این میان‌رده جدید با اِروتِک همراه باشید.

گوشی جدید اوپو از یک صفحه‌نمایش آمولد منحنی 6.7 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره می‌برد و به چیپست دایمنسیتی 7050 کمپانی مدیاتک” مجهز شده است. علاوه بر این، اوپو مدعی است که باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی اوپو A2 پرو، از دوام حداقل چهار ساله پس از زمان خرید برخوردار خواهد بود. در صورتی که سلامت باتری در این بازه زمانی به کمتر از 80% برسد، اوپو جایگزینی یک باتری رایگان را برای کاربران این گوشی، وعده داده است.

پس آزمایشات صورت گرفته شده توسط کمپانی اوپو، مشاهده شد که باتری گوشی A2 پرو پس از گذراندن 1000 چرخه شارژ، 88% از ظرفیت اولیه خود را حفظ کرده است. این مسئله نشان‌دهنده آن است که در صورت یک نوبت شارژ کردن این گوشی در طی شبانه روز، سلامت باتری این گوشی در یک بازه چهار ساله به ظرفیتی کمتر از 80% نخواهد رسید.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این محصول از شارژ سیمی 67 واتی پشتیبانی می‌کند و از “موتور اختصاصی سلامت باتری” و “تراشه قدرت” بهره می‌برد. به سبب بهره‌گیری از این دو قابلیت، فرآیند شارژ در گوشی اوپو A2 پرو تحت نظارت قرار خواهد گرفت و به منظور ارائه عملکرد بهینه، از بالا رفتن دمای گوشی و شارژ بیش از حد باتری گوشی جلوگیری خواهد شد.

اوپو A2 پرو از رم حداکثر 12 گیگابایتی و حافظه داخلی UFS 3.1 با ظرفیت 512 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. با وجود تعبیه شدن یک جزیره بزرگ دوربین و چهار حفره در قاب پشتی، این گوشی تنها یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (با دیافراگم f/1.7 و پیکسل‌های 0.7 میکرومتری) و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های ROG Phone 5 و ROG Phone 5s ایسوس به‌روزرسانی‌های پایدار اندروید 12 را دریافت می‌کنند

این دستگاه روی سیستم‌عامل ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 عملکرد خود را ارائه خواهد داد. علاوه بر این، اوپو A2 پرو به استاندارد IP54 (مقاومت در برابر آب، گرد و غبار) و حسگر اثر انگشت تعبیه شده روی صفحه‌نمایش مجهز می‌باشد. این محصول در رنگ‌های “مشکی (Vast Black) ، قهوه‌ای روشن با قاب پشتی از جنس چرم گیاهی (Desert Brown) و یاسی روشن (Twilight)” به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی اوپو A2 پرو همراه با چیپست دایمنسیتی 7050 معرفی شد

قیمت پیکر‌بندی پایه 8 گیگا‌بایت/128 گیگا‌بایتی این گوشی در حدود 248 دلار است و این قیمت تا 330 دلار برای پیکر‌بندی 12 گیگابایت/512 گیگابایتی افزایش خواهد یافت. فروش آزاد جدید‌ترین گوشی اوپو، از تاریخ 31 شهریور (22 سپتامبر) در کشور چین آغاز خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>