Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر X50 با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 عرضه می‌شود

آنر X50 با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 عرضه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی آنر X50 در تاریخ 5 جولای (14 تیر) وارد بازار خواهد شد. این خبری است که شرکت سازنده‌ی آن اخیراً تایید کرده است. به‌تازگی نیز اطلاعات بیشتری در مورد این میان‌رده از جمله چیپست، ظرفیت باتری و گزینه‌های حافظه آن منتشر شده است. برای اطلاع از جزییات بیشتر این محصول با اِروتِک همراه باشید.

بر اساس تصویر فاش‌شده‌ای که توسط اکانت Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو، به اشتراک گذاشته شده است سری آنر X50 از پلتفرم اسنپدراگون 6 نسل 1 بهره می‌برد که با فرآیند 4 نانومتری و هشت هسته با حداکثر سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز ساخته شده است.

این برند در صفحه Weibo خود اعلام کرد که با آنر X50 یک دهه محصولات سری X را جشن خوهد گرفت،. اکانت‌های دیگر افشاگری نیز اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند جدید دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ با دو طرف خمیده 2.5 بعدی و وضوح 2652 در 1200 پیکسلی خواهد بود.

این گوشی‌های میان‌رده با باتری بزرگ 5800 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شوند و از آنجایی که آنر X40 با سرعت شارژ 40 واتی عرضه شد، می‌توانیم به سرعت شارژ سریع 66 واتی برای این سری امیدوار باشیم. همچنین می‌دانیم که آنر X50 دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود که بیشترین حالت برای گوشی هوشمند آنر X در تاریخ این خط تولید است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های پرچمدار iQOO 11 و iQOO 11 پرو رونمایی شدند

آنر X50 با چیپست اسنپدراگون 6Gen1 عرضه می شود!

ماه آینده برای این برند مستقل بسیار پرکار خواهد بود. تنها یک هفته پس از ورود آنر X50، شاهد عرضه ی آنر Magic V2 جدید نیز خواهیم بود که گفته می‌شود انقلابی در دنیای تاشوها به ارمغان می آورد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>