Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی جدید شارپ گواهینامه FCC را باتری 7240 میلی آمپر ساعتی دریافت کرد

گوشی جدید شارپ گواهینامه FCC را با باتری 7240 میلی آمپر ساعتی دریافت کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شارپ ماه گذشته مجموعه گوشی های سری Aquos 2023 را معرفی کرد. این سری جدید شامل پرچمداران Aquos R8 و Aquos R8 Pro و گوشی میان رده Aquos Wish 3 می‌شود. طبق گزارش رسانه ژاپنی Sumahodigest، شارپ یک گوشی جدید نیز دارد که به‌تازگی گواهی FCC را دریافت کرده است. بر اساس این گزارش، نام رمز دستگاه جدید شارپ که در پایگاه داده FCC رویت شده، APYHRO00327 است. لیست FCC همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه با تراشه MT6833 که همان دایمنسیتی 700 مدیاتک است ارائه می شود . لازم به یادآوری است که Aquos Wish 3 میان رده نیز از همان تراشه دایمنسیتی 700 استفاده می‌کند.

گوشی جدید شارپ گواهینامه FCC را باتری 7240 میلی آمپر ساعتی دریافت کرد

علاوه بر تراشه، این لیست جزئیات کمی در مورد گوشی آینده شارپ را نیز فاش کرده است. گواهینامه FCC نشان می‌دهد که این دستگاه از دو سلول 3620 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این بدان معناست که کل ظرفیت باتری این گوشی به 7240 میلی آمپر ساعت می‌رسد. پایگاه داده FCC همچنین نشان می‌دهد که این محصول میان رده از WiFi 6 پشتیبانی می‌کند. Sumahodigest معتقد است که گوشی جدید شارپ دارای تعداد کمی گواهینامه باند فرکانس LTE است و ممکن است یک دستگاه سفارشی باشد که شارپ برای اپراتورهای ژاپنی آماده کرده است.

گوشی جدید شارپ گواهینامه FCC را باتری 7240 میلی آمپر ساعتی دریافت کرد

از این گوشی جدید چه می‌دانیم؟

در حال حاضر، مشخص نیست که باید از گوشی آینده شارپ چه انتظاری داشته باشیم. با این حال، آخرین محصول آن، یعنی Aquos R8 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.60 اینچی لمسی با وضوح 2730 در 1260 پیکسلی است. این گوشی دو سیم کارته است و گزینه های ارتباطی از جمله وایفای، GPS، بلوتوث، NFC و USB Type-C را دارد. همچنین این دستگاه از تشخیص چهره سه بعدی و حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
گوشی ایرانی داریا باند (Daria Bond) معرفی شد

ذکر این نکته ضروری است که گوشی های موبایل شارپ تنها در ژاپن به فروش می‌رسند و مشخص نیست که آیا این دستگاه به بازارهای جهانی نیز راه پیدا می‌کند یا خیر.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>