Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی هوشمند ریلمی نارزو N53 معرفی شد

گوشی هوشمند ریلمی نارزو N53 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریلمی نارزو ان 53 (Realme Narzo N53) جدیدترین گوشی هوشمند از سری نارزو N است. از جمله ویژگی‌های این محصول جدید ریلمی می‌توان به نمایشگر 90 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول با اروتک همراه باشید.

گوشی هوشمند ریلمی نارزو (Realme Narzo N53) معرفی شد

ریلمی نارزو N53 در پنل جلویی خود از یک نمایشگر 6.74 اینچی LCD با وضوح اچ‌ دی پلاس (+HD) و نرخ تازه‌ سازی 90 هرتزی بهره می برد. این صفحه نمایش دارای یک بریدگی قطره‌ ای شکل در قسمت بالایی خود برای قرار گرفتن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. ریلمی نارزو N53 سومین گوشی هوشمند ریلمی با فناوری شبیه به داینامیک آیلند اپل است که تحت عنوان مینی کپسول (Mini Capsule) شناخته می‌شود. این قابلیت ویژه باعث می‌شود تا در اطراف آن اطلاعاتی مانند وضعیت شارژ باتری، میزان استفاده از اینترنت و کارهای انجام شده در طول روز در آن نمایش داده شود.

گوشی هوشمند ریلمی نارزو (Realme Narzo N53) معرفی شد

ریلمی در این پرچدار جدید خود از تراشه پردازنده یونیساک T612 در کنار 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی استفاده کرده است. همچنین می توان حافظه داخلی را از طریق درگاه کارت میکرو اس دی (microSD ) ارتقاء داد. در پنل پشتی هم می‌ توان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را به همراه یک ماژول ثانویه نامشخص مشاهده کرد، لازم به ذکر است که بریدگی سوم مربوط به فلاش LED است.

همچنین مطالعه کنید
سری آیفون 14، احتمالاً با حداکثر حافظه داخلی 2 ترابایتی عرضه می‌شود

ریلمی نارزو N53 رابط کاربری Realme UI T Edition را تحت اندروید 13 به صورت پیش فرض اجرا می‌ کند. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات نیز است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌ توان به بلندگوهای استریو و جک هدفون 3.5 میلی متری و سنسور اسکنر اثر انگشت در کناره دستگاه اشاره کرد.

ریلمی گوشی هوشمند جدید خود را در رنگ‌ های مشکی و طلایی تولید کرده است. نارزو N53 با برچسب قیمیت 109 دلاری برای نسخه 4/64 گیگابایتی و 133 دلاری برای نسخه 6/128 گیگابایتی از 3 خرداد به فروش می رسد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>