Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر گلکسی A54 سامسونگ در چهار رنگ مختلف منتشر شد

تصاویر رندر گلکسی A54 سامسونگ در چهار رنگ مختلف منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

قبلاً گلکسی A54 سامسونگ آینده را در برخی تصاویر رندر فاش‌شده در ماه نوامبر دیده بودیم، اما امروز مجموعه جدیدی از تصاویر منتشر شده و این بار به جای یک رنگ، دستگاه را در چهار رنگ مختلف مشاهده می‌کنیم.

شایعه شده است که گلکسی A54 در ماه ژانویه 2023 معرفی رسمی خود را دریافت می‌کند که توضیح می‌دهد چرا در حال حاضر افشای اطلاعات آن تشدید شده است. این دستگاه کفش‌های بزرگی برای پوشیدن دارد، پیشینیان این گوشی پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ بوده‌اند، بنابراین A54 باید این حرکت را به جلو ببرد.

همانطور که می‌بینید، انتظار می‌رود این دستگاه در حداقل این چهار رنگ، یعنی مشکی، سبز، بنفش و سفید راه‌اندازی شود، اما ممکن است حتی گزینه‌های رنگی آن بیشتر هم باشد. از نظر مشخصات، گلکسی A54 دارای یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی، ماژول دوربین سه‌گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5100 میلی‌آمپر ساعتی است. به احتمال زیاد چندین ترکیب رم/حافظه داخلی برای این گوشی وجود خواهد داشت که گزینه 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی یکی از آنها خواهد بود.

ابعاد A54 به‌صورت 158.3 در 76.7 در 8.2 میلی‌متر است، به این معنی که نسبت به مدل قبلی خود، کوتاه‌تر اما پهن‌تر و ضخیم‌تر خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
نمایش گوشی جالب TCL با صفحه‌نمایش تاشو و رول‌شونده در رویداد DTC 2021

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>