Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی A14 5G سامسونگ با یک تراشه متفاوت نیز در پایگاه داده گیک بنچ رویت شد

گلکسی A14 5G سامسونگ با یک تراشه متفاوت، بار دیگر در پایگاه داده گیک بنچ رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند گلکسی A14 با قابلیت اتصال 5G است. این دستگاه قبلاً با شماره مدل SM-A146B در بنچمارک گیک بنچ با یک چیپست اگزینوس معرفی‌نشده رویت شده بود، اما لیست جدید نشان می‌دهد که این دستگاه، یک نسخه متفاوت با پلتفرم مدیاتک نیز دارد.

این گوشی با شماره مدل SM-A146P و تراشه دایمنسیتی 700 بنچمارک شد و امتیاز کمتری را نسبت به برادر اگزینوس خود در بخش آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای کسب کرد.

فهرست جدید گیک بنچ به ما می‌گوید که این گوشی سامسونگ به یک تراشه مدیاتک و یک گزینه رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود و اندروید 13 را اجرا می‌کند. نتایج غیر‌قابل‌توجه 522 برای آزمون تک‌هسته‌ای و 1710 برای تست چندهسته‌ای می‌تواند تا حدی به نرم‌افزارهای غیر نهایی مربوط شود، اما همچنان نشان می‌دهد که ممکن است این یک نسخه مقرون‌به‌صرفه‌تر برای بازارهای خاص باشد.

تصاویر رندر فاش‌شده قبلی این گوشی نیز حاکی از آن است که گلکسی A14 5G دارای یک ماژول دوربین سه گانه در پشت، یک دوربین سلفی تکی در حفره ناچ قطره‌ای نمایشگر و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
بررسی اولیه گلکسی A22 5G سامسونگ

البته تا این لحظه ما فقط می‌توانیم فرض کنیم که جزییات بالا برای هر دو نسخه یکسان خواهد بود و تنها تفاوت در چیپست و قیمت آن‌هاست.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>