Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ بار دیگر اپل را در یک کلیپ تبلیغاتی به سخره گرفت؛ این بار گوشی تاشو!

سامسونگ بار دیگر اپل را در یک کلیپ تبلیغاتی به سخره گرفت؛ این بار گوشی تاشو! (+ویدیو)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در جدیدترین تبلیغ سامسونگ، ساختمان مرکزی اپل با نام اپل پارک (Apple Park)، مورد هدف قرار گرفته است چراکه در محدوده آن هیچ گوشی تاشویی وجود ندارد. در این تبلیغ شخصی که روی یک دیوار (که بیانگر دیوار اپل پارک است) نشسته می‌گوید چرا یک گوشی تاشو انتخاب نمی‌کنید و یکی از کاربران اپل پاسخ می‌دهد که: “این کاری است که ما انجام می‌دهیم، منتظر می‌مانیم!”.

غول فناوری کره‌ای معتقد است که نقشه راه اپل را در مورد گوشی‌های تاشو مطالعه کرده است و برآوردهای داخلی ظاهراً به عرضه اولیه آن در سال 2024 اشاره دارد. در این تبلیغ آن طرفدار اپل باید منتظر بماند و گلکسی زد فولد 5 و 6 و دو نسل از زد فلیپ‌ها را تماشا کند، قبل از اینکه کوپرتینویی‌ها قابلیت تاشوی خود را عرضه کنند (البته اگر تخمین‌های سامسونگ درست باشد).

همانطور که گفته شد، اولین محصول تاشو اپل ممکن است حتی یک گوشی نباشد. هم سامسونگ و هم تحلیلگران مستقل معتقدند که این محصول، یک دستگاه از نوع آی‌پد خواهد بود. بنابراین، طرفداران اپل ممکن است مجبور شوند برای یک آیفون تاشو بیشتر منتظر بمانند!

به هر حال، این دوئل مبتنی بر تبلیغات بین غول‌های فناوری را زیاد جدی نگیرید، این فقط برای آنها تبلیغات است. چند سال پیش سامسونگ یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر کرد که در آن اپل را به خاطر حذف جک هدفون تمسخر کرده بود، اما خود این شرکت پس از مدتی با معرفی گلکسی نوت 10 این جک را به‌آرامی از گوشی‌های خود کرد!

همچنین مطالعه کنید
گوشی تکنو پاپ 8 با قابلیتی شبیه به آیفون رونمایی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>