جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
ساعت تیک واچ جدید Mobvoi به پردازنده اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود

ساعت تیک واچ جدید Mobvoi به پردازنده اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به‌تازگی جدیدترین چیپست‌های موبایل کوالکام، یعنی اسنپدراگون W5 و W5 پلاس نسل 1 رونمایی شده‌اند. در حاشیه این مراسم همچنین اشاره شد که اوپو و Mobvoi، اولین برندهایی هستند که ساعت‌های هوشمندی خود را با این پردازنده‌های جدید معرفی خواهند کرد.

Mobvoi با انتشار تصویری از نسل جدید ساعت هوشمند تیک واچ (TicWatch) خود، این خبر را تایید کرده است. با توجه به ظاهر و شکل قاب ساعت، این محصول احتمالاً جانشین سری تیک واچ پرو (TicWatch Pro) خواهد بود.

ساعت تیک واچ بعدی Mobvoi به پردازنده اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 مجهز خواهد بود

نسل بعدی تیک واچ با تجهیز به پردازنده اسنپدراگون W5 پلاس، با یک تغییر، عمر باتری را افزایش داده و آن را به قوی‌ترین ساعت هوشمند این سری تا به امروز تبدیل می‌کند. علاوه بر این، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون W5 پلاس به همراه یک کمک‌پردازنده ضعیف‌تر، Mobvoi را قادر می‌سازد تا یک ساعت هوشمند با عملکرد و اتصال فوق‌العاده سریع ارائه دهد.

این ساعت هوشمند به سیستم‌عامل Wear OS مجهز خواهد شد، اگرچه هنوز مشخص نشده است که کدام نسخه از این پلتفرم را اجرا می‌کند. برای مقایسه، گلکسی واچ 5 سامسونگ با رابط کاربری One UI Watch 4.5 مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS 3.5 معرفی می‌شود.

ما هنوز تاریخ رونمایی از نسخه بعدی ساعت‌های هوشمند تیک واچ را نمی‌دانیم، اما انتشار تیزرهای این محصول ممکن است نشان‌دهنده رونمایی از این ساعت در هفته‌های آینده باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *