جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
انتشار مشخصات ساعت Poco Watch و هدفون Poco Buds Pro Genshin Impact Edition

سری رد مجیک 7S نوبیا در 11 جولای (20 تیرماه) معرفی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در سه نسل گذشته پرچمداران ZTE، برند زیرمجموعه این شرکت یعنی نوبیا، گوشی‌های هوشمند رده بالای خود را در ابتدای سال میلادی معرفی کرده و چند ماه بعد با یک ارتقاء ملایم و یک چیپست جدیدتر، آن‌ها را روانه بازار کرده است. این روند یک بار دیگر در حال رخ دادن است، چراکه اعضای قدرتمند‌تر سری رد مجیک 7 با نام‌های رد مجیک 7S و رد مجیک 7S پرو به‌زودی معرفی خواهند شد.

مشخصات این دو گوشی جدید اکنون در پایگاه چینی TENAA تایید شده است و نوبیا اکنون تصمیم گرفته که تاریخ معرفی رسمی نسخه پرو این سری جدید را اعلام کند. بر این اساس، از رد مجیک 7S پرو در تاریخ 11 جولای (20 تیرماه)، به‌صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

فهرست‌های موجود در پایگاه داده TENAA، عملاً ارتقا چیپست را به‌عنوان تنها تفاوت با نسخه اصلی تأیید می‌کنند. در نتیجه رد مجیک 7S و رد مجیک 7S پرو همان مشخصات گوشی‌های اصلی را حفظ خواهند کرد، با این تفاوت که این بار به چیپست قدرتمندتر و خنک‌تر اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در قلب خود مجهز خواهند بود.

البته نکته جالب در مورد رد مجیک 7S پرو این است که تصاویر منتشرشده از سوی یک صفحه در شبکه اجتماعی Weibo، یک رد مجیک سفید را به نمایش می‌گذارند، چیزی که از سال گذشته و رد مجیک 6S پرو مشاهده نکرده‌ایم. با این حال، بر اساس این تصاویر، پنل پشتی نیمه‌شفاف، مانند گذشته به همان شکل باقی می‌ماند تا فن LED رنگی و تمام RPM فانتزی و نوشته‌های “Dao” آن همچنان قابل مشاهده و خودنمایی باشند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *