Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

زد‌تی‌ای تراشه امنیتی طراحی‌شده را با سری آکسون 40 عرضه می‌کند

زد‌تی‌ای تراشه امنیتی طراحی‌شده خود را با سری آکسون 40 عرضه می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

زد‌تی‌ای دوشنبه هفته آینده سری آکسون 40 (Axon 40) را معرفی می‌کند. از افشاگری‌های گذشته مشخص شده است که حداقل سه نسخه وانیلی (استاندارد)، پرو و اولترا از سری آکسون 40 وجود خواهد داشت. نسخه وانیلی به‌لطف فناوری نسل سوم برای دوربین جلویی زیر نمایشگر، با یک تجربه تمام‌صفحه (بدون حفره دوربین سلفی) عرضه خواهد شد. نسخه اولترا دارای سه دوربین 64 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود و اکنون نیز یک تیزر از نسخه پرو منتشر شده که نشان‌دهنده تجهیز این نسخه به یک سنسور 100 مگاپیکسلی است.

این شرکت همچنین تأیید کرده است که این سری، یک تراشه امنیتی طراحی‌شده را ارائه می‌دهد که حفاظت از سخت‌افزار را به سطح بالاتری ارتقا خواهد داد.

دوربین ادعایی 100 مگاپیکسلی احتمالاً به این معنی است که ZTE حسگر ISOCELL HM2 سامسونگ را در آکسون 40 پرو پیاده‌سازی خواهد کرد. این تولیدکننده کره‌ای (سامسونگ)‌، در حال حاضر تنها شرکتی است که قادر به تولید پلتفرم‌های تصویر موبایل با چنین وضوح بالایی است و سنسور HM2 جدیدترین نسخه این کمپانی است.

اندازه این سنسور، 1/1.33 اینچی است و از تکنولوژی فوکوس خودکار PDAF، فوکوس لیزری AF و لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود تمام این فناوری‌های ذکرشده در نسخه پرو بکارگیری شود. این پوستر منتشرشده همچنین 6 لایه را در جلوی سنسورهای اصلی نشان می‌دهد، به این معنی که این سنسور یک لنز 6P با دیافراگم f/1.8 خواهد بود.

تراشه امنیتی طراحی‌شده ZTE نیز اولین نسخه از نسل خود خواهد بود. در حالیکه جزئیاتی در مورد ویژگی‌های آن منتشر نشده، اما می‌توان انتظار داشت که داده‌های حساسی مانند اسکنر اثر انگشت، رمز عبور و اطلاعات کارت اعتباری را در خود جای دهد، بنابراین ظاهراً این داده‌ها در فضای ذخیره‌سازی، جایی که ممکن است در برابر حملات آسیب‌پذیرتر باشد، قرار نمی‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید
سری هواوی P60 در ماه مارس با دوربین‌ها، نمایشگر و باتری‌های بزرگتر معرفی می‌شود

همه جزئیات این فناوری‌ها تا یک هفته دیگر منتشر خواهد شد، اما انتظار داریم ZTE ویژگی‌های بیشتری را در روزهای منتهی به رویداد معرفی این سری، به اشتراک بگذارد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>