جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

لپ تاپ لنوو یوگا ایر 14 اس مجهز به هوش مصنوعی راهی بازار چین شد

لپ تاپ لنوو یوگا ایر 14 اس مجهز به هوش مصنوعی راهی بازار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

لنوو به‌طور رسمی پیش‌فروش نسخه‌ی ۲۰۲۴ لپ تاپ یوگا ایر 14 اس (YOGA Air 14s 2024) را آغاز کرد. این نوت‌بوکِ مجهز به هوش مصنوعی، شارژدهی استثنایی و عملکرد خوبی را به کاربران وعده می‌دهد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های لپ تاپ لنوو یوگا ایر 14 اس 2024، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ لنوو یوگا ایر 14 اس 2024

این لپ‌تاپ جدید که در ماه ژوئن سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی شد، به تراشه‌ی ۴ نانومتری اسنپدراگون ایکس الیت (Snapdragon X Elite X1E-78-100) با یک پردازنده‌ی مرکزی ۱۲ هسته‌ای Oryon با فرکانس ۳٫۴ گیگاهرتز و یک واحد پردازش عصبی هگزاگون (Hexagon NPU) با قدرت پردازش هوش مصنوعی ۴۵ تاپس (تریلیون عملیات بر ثانیه) مجهز است. این تراشه‌ی قدرتمند توسط ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x با پهنای باند ۱۳۵ گیگابایت بر ثانیه و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی SSD از نوع PCIe 4.0 همراهی می‌شود.

لنوو یوگا ایر 14 اس 2024 از یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۴٫۵ اینچی اولد با رزولوشن 2.9K، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی هر دو گستره‌ی رنگی sRGB و DCI-P3 بهره می‌برد. ضخامت این لپ‌تاپ با بدنه‌ی آلیاژ منیزیم-آلومینیومی، ۱۲٫۹ میلی‌متر و وزن آن ۱٫۲۹ کیلوگرم است. شرکت لنوو، لپ تاپ یوگا ایر ۱۴ اس را با رنگ‌بندی‌های نقره‌ای و سرمه‌ای برای خرید در دسترس قرار می‌دهد.

طبق ادعاهای لنوو، لپ‌تاپ YOGA Air 14s به‌لطف پردازنده‌ی کم‌مصرف اسنپدراگون ایکس الیت، باتری ۷۰ وات‌ساعتی و فناوری مدیریت انرژی اختصاصی این کمپانی می‌تواند با یک‌بار شارژ تا حداکثر ۲۴ ساعت از پخش ویدیو پشتیبانی کند و شارژدهی بالایی را ارائه دهد.

جدیدترین لپ‌تاپ لنوو از قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی چشمگیری نیز برخوردار است. دستیار هوش مصنوعی لنوو (Xiaotian) با بهره‌گیری از قدرت پردازش هوش مصنوعی ۴۵ تاپس این دستگاه، به کاربران در انجام کارهای روزانه یاری می‌رساند. لپ تاپ لنوو یوگا ایر ۱۴ اس همچنین از ویژگی‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی ویندوز 11 مانند زیرنویس همزمان و حذف صدای پس‌زمینه پشتیبانی می‌کند.

از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی این لپ‌تاپ باید به صفحه‌کلید نرم و روان آن با توانایی حرکتی ۱٫۵ میلی‌متری، سیستم صدای دالبی اتموس با ۴ اسپیکر، اتصال وای‌فای ۷، سه پورت USB4 و سیستم دفع حرارت YOGA Qiankun اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو یوگا ایر 14 اس 2024 در حال حاضر با قیمت ۹٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۳۷۵ دلار) در چین به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *