Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی از نسخه یک ترابایتی لپ تاپ MateBook D 16 SE 2024 رونمایی کرد

هواوی از نسخه یک ترابایتی لپ تاپ MateBook D 16 SE 2024 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هواوی در نسخه‌ی جدید لپ تاپ محبوب MateBook D 16 SE 2024 خود که مجهز به یک حافظه‌ی SSD یک ترابایتی است، به کاربران فضای ذخیره‌سازی بیشتری را ارائه می‌دهد. این حافظه‌ی جدید توسط پردازنده‌ی نسل سیزدهمی Core i5-13420H اینتل و ۱۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود و با قیمت ۴٬۲۴۹ یوان (حدود ۵۸۹ دلار) به فروش می‌رسد. برای آشنایی با سایر مشخصات جدیدترین لپ‌تاپ هواوی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات لپ تاپ MateBook D 16 SE 2024 هواوی

این لپ‌تاپ از یک نمایشگر ۱۶ اینچی IPS با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۰ درصدی، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰، رزولوشن ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل، پوشش ۴۵ درصدی از گستره‌ی رنگی NTSC و روشنایی ۳۰۰ نیت بهره می‌برد. گزینه‌های اتصال این نسخه از لپ تاپ MateBook D 16 SE 2024 هواوی نیز شامل یک پورت USB-C، یک پورت USB 3.2 Type-A نسل ۱، یک پورت HDMI 1.4، یک پورت USB 2.0 Type-A و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون می‌شوند.

هواوی از نسخه یک ترابایتی لپ تاپ MateBook D 16 SE 2024 رونمایی کرد

وظیفه‌ی تأمین انرژی لپ‌تاپ جدید هواوی را یک باتری ۵۶ وات‌ساعتی برعهده دارد که تنها با یک‌بار شارژ قادر به پخش حداکثر ۱۳ ساعت محتوای ویدیویی است. از سایر ویژگی‌های جذاب لپ‌تاپ موردبحث باید به مواردی مانند چشم‌های هوشمند (Smart Eyes) هوش مصنوعی، فناوری آنتن فراماده‌ی هواوی و پشتیبانی از عملکرد سوپر ترمینال (Super Terminal) اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
اپل از مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید با تراشه های M3 رونمایی کرد

مدل یک ترابایتی این لپ‌تاپ برای کاربرانی که جهت انجام کارهایی مانند ویرایش ویدیو و فایل‌های سنگین نیازمند فضای ذخیره‌سازی زیادی هستند، گزینه‌ی ایده‌آلی به حساب می‌آید. اگرچه طراحی و مشخصات اصلی این نسخه دست‌خوش تغییر نشده است، اما ارتقاء حافظه‌ی داخلی برای آن‌هایی که دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌گردند، قطعاً ارزش خرید لپ تاپ MateBook D 16 SE 2024 هواوی را بالاتر می‌برد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>