جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

حلقه هوشمند اورا رینگ 4 با طراحی جذاب و سنسورهای جدید معرفی شد

حلقه هوشمند اورا رینگ 4 با طراحی جذاب و سنسورهای جدید معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حلقه‌ی هوشمند اورا رینگ 4 (Oura Ring 4) به‌طور رسمی رونمایی شد. این گجت پوشیدنی نسبت به نسل سوم حلقه‌های هوشمند اورا که ۳ سال پیش عرضه شده بود، از بهبودهای فراوانی بهره‌ می‌برد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های اورا رینگ 4، با اِروتِک همراه باشید.

بدنه‌ی اورا رینگ 4 هم در بخش داخلی و هم خارجی به‌طور کامل از جنس تیتانیوم ساخته شده است و برخلاف نسل قبلی، دیگر شاهد اپوکسی در بخش داخلی نیستیم. ضخامت این گجت پوشیدنی تنها به ۲٫۸۸ میلی‌متر می‌رسد و وزن آن بسته به اندازه‌ی حلقه، بین ۳٫۳ تا ۵٫۲ گرم متغیر خواهد بود. اورا رینگ 4 همچنین تا عمق ۱۰۰ متری ضدآب است.

حلقه هوشمند اورا رینگ 4 با طراحی جذاب و سنسورهای جدید معرفی شد

سنسورهای داخلی این نسل از حلقه‌های هوشمند اورا نسبت به قبل به‌طرز چشمگیری باریک‌تر شده‌اند و ضخامتشان از ۱٫۳ میلی‌متر به ۰٫۳ میلی‌متر کاهش یافته است. از این رو، سنسورهای اورا رینگ 4 دیگر برجسته نیستند و به چشم نمی‌آیند. علی‌رغم کوچک‌تر شدن سنسورها، اورا بهبود دقت آن‌ها را وعده می‌دهد.

بر اساس ادعاهای اورا، دقت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون (SpO2) در این مدل نسبت به قبل با ۱۲۰ درصد بهبود روبه‌رو بوده و در هنگام خواب هم ۳۰ درصد بهبود یافته است. این حلقه‌ی هوشمند به سنسور نظارت بر ضربان قلب بهتری نیز مجهز می‌باشد و تعداد کمتر نقص‌های اندازه‌گیری روزانه و شبانه را برای کاربران تضمین می‌کند. اورا به برخی از مشکلات قبلی حلقه‌های هوشمند خود توجه داشته است و حالا با به‌کارگیری الگوریتم‌های به‌روز شده، به مسیرهای سیگنالی بیشتری از انگشت کاربر دسترسی پیدا می‌کند.

اورا رینگ ۴ از قابلیت تشخیص خودکار فعالیت بدنی با پشتیبانی از بیش از ۴۰ حالت ورزشی مختلف برخوردار شده است و امکان نظارت دقیق بر ضربان قلب را فراهم می‌کند. کاربران همچنین از قابلیت‌های کاربردی نظارت بر وضعیت خواب و استرس بهره‌مند خواهند شد. گفتنی است که قابلیت تشخیص خودکار فعالیت بدنی و نظارت بر استرس با حلقه‌ی هوشمند اورا رینگ 3 نیز قابل دسترسی خواهند بود.

حلقه هوشمند اورا رینگ 4 با طراحی جذاب و سنسورهای جدید معرفی شد

این حلقه همچنان از طریق بلوتوث کم‌مصرف (BLE) به دستگاه‌هایی با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS متصل می‌شود و به‌طور پیش‌فرض دارای نسخه‌ی جدید و بازطراحی‌شده‌ی اپلیکیشن Oura با رابط کاربری ساده‌تر و کارت‌های پویا است. این برنامه با حلقه‌های هوشمند اورا رینگ نسل ۳ نیز سازگاری دارد. علاوه‌ بر این، عمر باتری اورا رینگ ۴ با هر بار شارژ حدود ۸ روز است و اورا این گجت پوشیدنی را با داک شارژ جدیدی عرضه می‌کند.

اورا رینگ 4 در در اندازه‌های ۴ تا ۱۵ و در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، نقره‌ای برس‌خورده، استلث (Stealth)، طلایی و رزگلد به فروش می‌رسد. قیمت این حلقه‌ی هوشمند از ۳۴۹ دلار آغاز می‌شود و کاربران برای استفاده از ویژگی‌های اشتراک Oura باید ۵٫۹۹ دلار به‌صورت ماهیانه یا ۶۹٫۹۹ دلار در سال پرداخت کنند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *