جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند انکر پروژکتور قابل حمل «نبولا کپسول ایر» را روانه بازار کرد

برند انکر پروژکتور قابل حمل «نبولا کپسول ایر» را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند انکر (Anker) یک پروژکتور قابل‌حمل جدید به نام «نبولا کپسول ایر» (Nebula Capsule Air) را رونمایی و روانه بازار کرد. طبق ادعای انکر، نبولا کپسول ایر، کوچک‌ترین پروژکتور قابل حمل مجهز به گوگل تی‌وی (Google TV) بازار محسوب می‌شود. این محصول ابعادی برابر با ۶۸ در ۶۸ در ۱۴۰ میلی‌متر و وزنی معادل ۶۵۰ گرم دارد و به‌راحتی قابل حمل است. علی‌رغم طراحی کامپکت و جمع‌وجور این پروژکتور، کاربران با استفاده از گوگل تی‌وی می‌توانند به برنامه‌های متنوعی مانند نتفلیکس برای تماشای فیلم و سریال دسترسی داشته باشند.

نبولا کپسول ایر از فناوری نمایشگر DLP 0.16 DMD برای ارائه‌ی رزولوشن 720p با روشنایی ۱۵۰ انسی لومنز بهره می‌گیرد و قادر به نمایش تصاویر با حداکثر عرض ۱۰۰ اینچ است. این پروژکتور برای تماشای محتوای ویدیویی در محیط‌های کم‌نور گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید و تصاویری دقیق و پرجزئیات را با پوشش بیش از ۷۰ درصدی گستره‌ی رنگی Rec. 709 و یکنواختی روشنایی ۲۷ درصدی ارائه می‌کند. پروژکتور جدید برند انکر همچنین دارای یک باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی دو ساعته است که از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

برند انکر پروژکتور قابل حمل «نبولا کپسول ایر» را روانه بازار کرد

پروژکتور موردبحث به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱٫۰ را اجرا می‌کند و به یک پردازنده‌ی آرم چهار هسته‌ای Cortex-A53، پردازنده‌ی گرافیکی G52MC1، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. نبولا کپسول ایر از وای‌فای ۵ و بلوتوث ۵٫۱ پشتیبانی می‌کند و به‌لطف سطح نویز ۲۸ دسی‌بلی، تجربه‌ای ساکت و آرام را هنگام تماشای فیلم و سریال تضمین خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های جدیدترین پروژکتور انکر باید به برخورداری آن از پورت‌های HDMI 2.1 و USB-C، یک اسپیکر داخلی ۵ واتی و چندین حالت پخش مختلف شامل جلو، عقب و روی سقف اشاره کرد.

انکر پروژکتور قابل حمل نبولا کپسول ایر را به قابلیت فوکوس خودکار بی‌درنگ و تصحیح خودکار کیستون مجهز کرده است تا کیفیت تصویر بالایی را ارائه دهد. این برند همراه با پروژکتور جدید خود، از لوازم جانبی مختلفی مانند پایه‌ی Snap-On برای نصب پروژکتور روی دیوار یا قفسه و پایه‌ی Gimbal برای چرخش ۳۶۰ درجه‌ای را معرفی کرده است. علاوه‌بر این‌ها، سه‌پایه‌ی پاوربانک (Power Bank Tripod) انکر امکان کج کردن ۹۰ درجه‌ای پروژکتور را فراهم می‌کند و با ظرفیت ۹٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی خود، شارژدهی پروژکتور را تا دو ساعت افزایش می‌دهد.

پروژکتور قابل حمل نبولا کپسول ایر با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار راهی بازار می‌شود، در حالی که استند Gimbal و سه‌پایه‌ی پاوربانک انکر به‌ترتیب ۴۹٫۹۹ و ۱۲۹٫۹۹ دلار قیمت دارند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *