جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از عینک محافظ نور آبی میجیا پرو رونمایی کرد

شیائومی از عینک محافظ نور آبی میجیا پرو رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته شیائومی عینک محافظ نور آبی میجیا پرو (MIJIA Anti-Blue Light Glasses Pro) را روانه بازار کرد. برای آشنایی با این محصول با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی عینک محافظ نور آبی میجیا پرو

عینک محافظ نور آبی میجیا پرو دارای دسته‌های تیتانیومی و لنزهای ضد نور آبی بوده و در سه سَبک (فریم) به بازار عرضه می‌شود. به گفته شیائومی، این مدل به واسطه پشتیبانی از فناوری Anti-Blue Light Film (که بسیار پیشرفته‌تر از استانداردهای فعلی چین است) قادر به کاهش خستگی چشم‌ها و جلوگیری از بروز آسیب‌های چشمی ناشی از تماشای نور آبی صفحات نمایش دستگاه‌های الکترونیکی (گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و ..) در بازه‌های زمانی طولانی می‌باشد.

شیائومی از عینک محافظ نور آبی میجیا پرو رونمایی کرد

علاوه بر این، عدسی عینک محافظ نور آبی میجیا پرو از جنس پلی‌کربناتی بسیار باکیفیت بوده و از این رو «ماندگاری دوام بالا» و «وزن سبک» را برای کاربران خود تضمین می‌کنند. همچنین از آنجایی که مقاومت این عدسی‌ها در برابر ضربات تا 10 برابر نسبت به عینک‌های سنتی رزین اکریلیکی بیشتر بوده، این عینک‌ها قادرند از چشم کاربران محافظتی تمام‌جانبه به عمل آورند.

این در حالی است که شیائومی سطح لنزهای این عینک را با استفاده از فرآیند پوشش 24 لایه‌ای (متشکل از 20 لایه پوشش ضد انعکاس OAR انحصاری) تولید کرده است. این طراحی ضمن بهبود انتقال نور، با کاهش بازتاب نور بستر مناسبی برای داشتن میدان دید روشن‌تر و واضح‌تری را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین دسته‌های این عینک از جنس “آلیاژ بتا تیتانیوم” با چقرمگی و مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و فرسایش بوده و وزن سبک آن‌ها در طولانی‌مدت نیز فشار بسیار کمی را به گوش‌ها وارد می‌کنند.

شیائومی از عینک محافظ نور آبی میجیا پرو رونمایی کرد

جزئیات قیمت

عینک MIJIA Anti-Blue Light Glasses Pro در سه گزینه «Brow Frame/ فریم ابرویی»، «Square Frame/ فریم مربعی» و «Round Frame/ فریم دایره‌ای» با برچسب قیمتی «220 یوانی/ 30 دلاری» از طریق وب‌سایت‌های فروشگاهی به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است شیائومی تاکنون هیچگونه جزئیات بیشتری در رابطه با قصد خود برای عرضه بین‌المللی این عینک‌ها را اعلام نکرده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *