جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با قابلیت‌های جذاب حوزه سلامتی و تناسب اندام حلقه هوشمند گلکسی رینگ آشنا شوید!

گلکسی رینگ دارای قابلیت ردیابی دمای پوست و تشخیص خروپف خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه کمتر از 10 روز تا برگزاری رویداد گلکسی آنپکد و رونمایی از حلقه هوشمند گلکسی رینگ باقی مانده است، کارشناسان با بررسی و مرور کدهای فایل APK اپلیکیشن سامسونگ هلث (Samsung Health)، به قابلیت‌های جدید سلامتی و تناسب اندام ارائه‌شده از سوی این گجت، پیش از رونمایی رسمی سامسونگ از آن، دست یافتند.

به گزارش وب‌سایت Android Authority گلکسی رینگ علاوه بر ردیابی و نظارت بر روی «استرس» و «ضربان قلب»، قادر است با اندازه‌گیری دمای پوست کاربر، چرخه قاعدگی بانوان را نیز زیر نظر داشته باشد. علاوه بر این، این گجت در صورت اتصال به یک گوشی در حال شارژ نزدیک به کاربر، قادر است خروپف کردن او در هنگام خواب را نیز تشخیص دهد!

با این حال از آنجایی که در حال حاضر تمامی مدل‌های جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ از قابلیت‌های ارائه‌شده توسط گلکسی رینگ نیز پشتیبانی می‌کنند، احتمال می‌رود این حلقه عملکرد خود را در نقش «مکمل» و در کنار سایر گجت‌های پوشیدنی سامسونگ برای ردیابی سلامت و تناسب اندام کاربران به نمایش بگذارد.

در نهایت انتظار می‌رود حلقه هوشمند گلکسی رینگ با برچسب قیمتی در بازه 300 تا 350 دلاری روانه بازار شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که سامسونگ، مشابه با روند گوگل برای مچ‌بندهای سلامت فیت‌بیت و اشتراک Fitbit Premium، هزینه اشتراک ماهانه مجزایی (مبلغی کمتر از 10 دلار) را برای ارائه قابلیت‌های جدیدتر در اپلیکیشن سامسونگ هلث در نظر گرفته باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *