جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز 3 فاش شد

تصاویر رندر گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز 3 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته برخی از تصاویر رندر ساعت‌های هوشمند «گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا» و هدفون‌های بی‌سیم «گلکسی بادز 3 (نسخه وانیلی/ استاندارد)» و «گلکسی بادز 3 پرو» توسط ایوان بلس (Evan Blass، افشاگر تکنولوژی) بر روی شبکه اجتماعی X منتشر شد. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد 10 جولای (20 تیر) از این گجت‌ها به همراه «حلقه هوشمند گلکسی رینگ» و گوشی‌های تاشو سری «گلکسی زد فلیپ 6» و «گلکسی زد فولد 6» رونمایی کند.

در اولین تصاویر غیررسمی منتشرشده از گلکسی واچ اولترا به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند از جنس ترکیبی «یاقوت کبود و تیتانیومی» بوده و دارای طراحی مستحکمی است. همچنین صفحه‌نمایش مربعی- دایره‌ای‌شکل این گجت سه دکمه (شامل یک دکمه دیجیتالی تاجی‌شکل برای پیمایش در رابط کاربری ساعت) را بر روی خود جای داده است. از سوی دیگر گلکسی واچ 7 دارای طراحی متقارن و صفحه‌نمایش کاملاً مُدَور است.

با حرکت به سمت هدفون‌های بی‌سیم سری گلکسی بادز 3 به نظر می‌رسد سامسونگ، در اقدامی بحث‌برانگیز، در طراحی این سری از هدفون‌های بی‌سیم خود از ایربادهای اپل الهام گرفته و به طول بدنه ایربادهای گلکسی بادز 3 افزوده است. همچنین با نگاهی دقیق‌تر به تصاویر رندر منتشرشده به نظر می‌رسد جوانه‌های گلکسی بادز 3 پرو دارای طراحی داخل گوشی با سَری‌های سیلیکونی بوده و گلکسی بادز 3 (نسخه استاندارد) از طراحی خارج‌گوشی مشابهی با ایرپاد 3 اپل بهره می‌برد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *