جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

همکاری جذاب بولت با فورد؛ با هدفون‌های بی‌سیم سری موستانگ بولت آشنا شوید

همکاری جذاب بولت با فورد برای ساخت هدفون‌های بی‌سیم سری موستانگ بولت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی بولت (BOULT Audio) از نتیجه همکاری خود با کمپانی خودروسازی آمریکایی فورد (Ford) رونمایی کرد. در این همکاری، کمپانی هندی بولت با به‌کارگیری از اِلمان‌های نمادین و منحصربه‌فرد خودروهای سری موستانگ (Mustang) فورد، سه هدفون TWS «موستانگ تورق/ Mustang Torq»، «موستانگ دِربی/ Mustang Derby» و «موستانگ دَش/ Mustang Dash)» را تولید کرده است.

مشخصات کلیدی هدفون‌های بی‌سیم سری موستانگ بولت

هر سه مدل این هدفون به درایورهای باس 13 میلی‌متری توسعه‌یافته‌شده با استفاده از فناوری «BoomX» مجهز بوده و «وضوح» و «کیفیت» بالای صدا را به کاربران خود وعده می‌دهند. همچنین مدل Torq به واسطه بهره‌مندی از LED‌های چشمک‌زن پویا (مشابه با چراغ‌های جلو خودرو موستانگ)، با ریتم و سرعت بازی همگام شده و تجربه گیمینگ «متمایز، جذاب و فراگیری» را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه بر این این مدل در حالت منحصربه‌فرد طراحی‌شده برای بازی‌های مبارزه‌ای (Combat)، تأخیر پخش «45 میلی‌ثانیه‌ای» و عمر باتری حداکثر «50 ساعته» را ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر مدل‌های Dash و Derby از اتصال هم‌زمان به دو دستگاه پشتیبانی کرده و کاربران قادرند با استفاده از اپلیکیشن BOULT amp تنظیمات صوتی موردنظر خود را نیز سفارشی‌سازی کنند. لازم به ذکر است بولت در این دو مدل، عمر باتری ارائه‌شده در حالت “گیمینگ” را به «100 ساعت» ارتقاء داده است.

همکاری جذاب بولت با فورد؛ با هدفون‌های بی‌سیم سری موستانگ بولت آشنا شوید

همچنین تمامی مدل‌ها از «بلوتوث 5.4 برای تضمین اتصال سریع»، «فناوری ZEN Quad Mic ENC برای برقرارسازی تماس‌های صوتی واضح و باکیفیت» و «شارژ سریع Boult» پشتیبانی می‌کنند. از سایر مشخصات کلیدی هدفون‌های بی‌سیم سری موستانگ بولت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از کنترل‌های لمسی
  • دریافت رتبه IPX5 (مقاومت در برابر رطوبت، تعریق، گرد و غبار)
  • پشتیبانی از دستیار مجازی صوتی

در تصاویر زیر، از چپ به راست، می‌توانید مدل‌های موستانگ «Derby ،Torq و Dash» را مشاهده فرمایید:

جزئیات قیمت

هر سه مدل از هدفون‌های بی‌سیم سری موستانگ بولت با برچسب قیمتی «5999 روپیه/ 72 دلاری» از طریق وب‌سایت رسمی این کمپانی و سایر وب‌سایت‌های فروشگاهی (نظیر آمازون و فلیپ‌کارت) به فروش می‌رسند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *