جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دوربین بدون آینه لومیکس S9 پاناسونیک معرفی شد

دوربین بدون آینه لومیکس S9 پاناسونیک معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دوربین لومیکس S9 پاناسونیک (Panasonic LUMIX S9) به‌صورت رسمی رونمایی شد. لومیکس S9 کوچک‌ترین و سبک‌ترین دوربین بدون آینه‌ی سری LUMIX S پاناسونیک محسوب می‌شود و به عکاسان حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا پتانسیل خلاقانه‌ی خود را کشف کرده و ارتقاء دهند. این دوربین کوچک تنها ۴۰۳ گرم وزن دارد و تجربه‌ی عکاسی انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند. علاوه‌ بر کامپکت و جمع‌وجور بودن دوربین جدید پاناسونیک، لومیکس S9 از طراحی شیک و چندین رنگ‌بندی مختلف بهره می‌برد.

دوربین LUMIX S9 به سنسور ۲۴٫۲ مگاپیکسلی فول‌فریم CMOS با پشتیبانی از ایزو (ISO) دوگانه، OpenGate 6K و خروجی رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه مجهز شده است و تقریباً ۱٫۵ برابر برش (Crop) را در اختیار عکاسان قرار می‌دهد. با کمک این دوربین می‌توانید به‌راحتی عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا ثبت کنید و بدون ویرایش جداگانه با کامپیوتر و ابزارهای مختلف، آن‌ها را به‌همان شکلی که هستند به اشتراک بگذارید.

جدیدترین دوربین پاناسونیک از ویژگی تثبیت بدنه‌ی ۵ محوره و فوکوس فاز برخوردار است و از این طریق می‌تواند به کاهش چشمگیر تاری تصاویر به‌دلیل لرزش دست هنگام عکاسی کمک کند تا کاربران با خیال راحت در سناریوهای مختلف به عکاسی و فیلم‌برداری‌های خود ادامه دهند. بدنه‌ی دوربین لومیکس S9 نیز دارای یک دکمه اختصاصی LUT جدید برای استفاده‌ی سریع و درجا از فیلتر LUT است. همچنین باید اشاره کرد که چندین فیلتر LUT برای انتخاب در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

دوربین بدون آینه لومیکس S9 پاناسونیک معرفی شد

پاناسونیک در حال حاضر دوربین لومیکس S9 را در رنگ‌بندی‌های قرمز، سبز، آبی، مشکی و خاکستری با قیمت ۱۰٬۹۹۹ یوان (حدود ۱٬۵۲۰ دلار) به فروش می‌رساند. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌‎ی جهانی این دوربین بدون آینه در دسترس قرار ندارد، اما انتظار می‌رود که جدیدترین محصول پاناسونیک نیز در نهایت به بازارهای جهانی راه یابد. از آن‌جایی که دوربین لومیکس S9 کوچک‌ترین و سبک‌ترین عضو سری LUMIX S محسوب می‌شود و ویژگی‌های قابل‌توجهی برای ارائه در اختیار دارد، احتمالاً تقاضا برای این دوربین در بازار بالا خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *