جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ایتل از ساعت هوشمند یونیکورن با قابلیت استفاده به‌عنوان گردن بند رونمایی کرد

ایتل از ساعت هوشمند یونیکورن با قابلیت استفاده به‌عنوان گردن بند و آویز رونمایی کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند چینی ایتل (itel) به‌تازگی یک ساعت هوشمند جدید با نام یونیکورن (Unicorn) را راهی بازار کرده است. این مدل جدید، طراحی دومنظوره‌ای دارد که می‌تواند هم به‌عنوان ساعت هوشمند و هم به‌عنوان گردن‌بند مورداستفاده قرار بگیرد. گجت پوشیدنی جدید ایتل علی‌رغم قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، از طراحی ممتاز و باکیفیتی برخوردار است. برای آشنایی با ویژگی‌های ساعت هوشمند یونیکورن ایتل، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند یونیکورن ایتل

این گجت پوشیدنی از یک صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی امولد با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (Always-on display) بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش از بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس در کنار ابزار مخصوص ساخت و شخصی‌سازی واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند یونیکورن با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند تا ۷ روز در حالت عادی و تا ۱۵ روز در حالت استندبای دوام بیاورد. از طرف دیگر، تنها کافی است که این گجت را برای ۳۰ دقیقه شارژ کنید تا از حداکثر ۸۰ درصد شارژ بهره‌مند شوید. طراحی فلزی این دستگاه هم به انتقال حس درجه‌یک بودن آن افزوده است.

ایتل از ساعت هوشمند یونیکورن با قابلیت استفاده به‌عنوان گردن بند رونمایی کرد

ساعت هوشمند جدید ایتل با گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار عرضه می‌شود و از دستیار صوتی هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. این گجت دارای قابلیت‌های مختلف پایش سلامتی مانند نظارت بر استرس، چرخه‌ی قاعدگی، اکسیژن خون، نقشه‌برداری ضربان قلب و همچنین یادآوری نوشیدن آب است. همان‌طور که اشاره شد، یکی از جذابیت‌های اصلی این گجت پوشیدنی طراحی ۲ در ۱ آن به حساب می‌آید که به کاربران امکان می‌دهد ساعت هوشمند را روی مچ یا به‌صورت آویز و گردن‌بند (با زنجیر رایگانی که همراه محصول در دسترس قرار می‌گیرد) ببندند.

ایتل برای ساعت هوشمند یونیکورن برچسب قیمتی ۲٬۸۹۹ روپیه (حدود ۳۵ دلار آمریکا) را در نظر گرفته است و این گجت را در دو رنگ‌بندی مختلف روانه‌ی بازار می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *