Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ساعت های هوشمند ونو 3 و ونو 3S گارمین رونمایی شدند

ساعت های هوشمند ونو 3 و ونو 3S گارمین رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به تازگی، برند گارمین دو ساعت هوشمند شیک ونو 3 و ونو 3S را به مجموعه ساعت‌های زیبا سری ونو (Venu) اضافه کرده است. این ساعت‌های هوشمند با قیمتی حدود 450 دلاری، طیف وسیعی از ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام که گارمین به بهره‌گیری از آن‌ها شهرت دارد، را پشتیبانی می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات جدید با اِروتِک همراه باشید.

هر دو ساعت هوشمند سری ونو 3 گارمین به لطف قابلیت نظارت بر میزان اکسیژن خون (Pulse Ox) و تغییرات ضربان قلب (HRV)، در یک قابلیت بسیار پیچیده، قادرند تا با تشخیص چرت زدن، آن را نیز در لیست رد‌یابی کلی خواب کاربر ثبت نمایند.

ساعت‌های Venu 3 و Venu 3S گارمین با قابلیت‌های شگفت‌انگیزی به بازار عرضه شدند

درست مانند سایر ساعت‌های هوشمند گارمین، ونو 3 نیز از ویژگی شگفت‌انگیز “باتری بدن” یا همان “Body Battery” که مقیاسی از سطح انرژی کابر را بر اساس میزان فعالیت انجام گرفته شده در طی روز، در بازه 1 تا 100 درصد به او ارائه می‌دهد، بهره می‌برد. این ویژگی که با بررسی ترکیبی از عوامل تاثیر‌گذار بر سطح انرژی کاربر مانند “تنوع در ضربان قلب ، میزان استرس تحمیل شده به بدن و فعالیت‌های صورت گرفته شده در طی روز” با تخمین میزان ذخیره انرژی کاربر، به او کمک می‌کند تا سطح انرژی خود را در طول روز کنترل نماید.

ساعت های هوشمند ونو 3 و ونو 3S گارمین رونمایی شدند

یکی از جدید‌ترین ویژگی‌های به کار گرفته شده در ساعت هوشمند ونو 3، “حالت ویلچر” یا “Wheelchair mode” می‌باشد. این قابلیت با رد‌یابی فشار‌های متحمل شده در طی روز، به جای گام‌ها، به عنوان یک ویژگی اختصاصی برای معلولان و افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند، طراحی شده است. در این حالت، جدید‌ترین ساعت هوشمند گارمین، ضمن ارائه هشدار‌هایی در رابطه با تغییر وزن، وضعیت و حرکت هر‌چه بهتر را برای این گروه از کاربران به ارمغان خواهد آورد.

همچنین مطالعه کنید
ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 در رندرهای جدید دقیقا شبیه به اپل واچ است!

ساعت‌های Venu 3 و Venu 3S گارمین با قابلیت‌های شگفت‌انگیزی به بازار عرضه شدند

ساعت هوشمند ونو 3 گارمین از یک صفحه نمایش آمولد 1.4 اینچی با صفحه‌ای همیشه روشن (به واسطه در‌برداشتن قابلیت “Always-On”) همراه با بند ساعت 22 میلی‌متری، بهره می‌برد. این در حالی است که در طراحی صفحه‌نمایش ساعت هوشمند ونو 3S گارمین از یک صفحه‌نمایش کمی کوچک‌تر، در ابعاد 1.2 اینچی استفاده شده است و این ساعت از بند 18 میلی‌متری بهره می‌برد. بدنه هر دو ساعت از جنس پلیمر تقویت‌شده با الیاف، قاب آن‌ها از جنس فولاد ضد‌زنگ و محافظ شیشه هر دو ساعت نیز از نوع گوریلا گلس 3 می‌باشد.

ساعت‌های Venu 3 و Venu 3S گارمین با قابلیت‌های شگفت‌انگیزی به بازار عرضه شدند

در حال حاضر، ساعت هوشمند ونو 3 گارمین در سایز 45 میلی‌متری در گزینه‌های رنگی “بدنه خاکستری تیره با بند مشکی” و “بدنه خاکستری روشن با بند سفید” به بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که ساعت هوشمند ونو 3S گارمین در سایز 41 میلی‌متری در ترکیب‌های رنگی متنوعی از جمله “بدنه طلایی نرم با بندهای عاجی و خاکستری فرانسوی”، “بدنه طلایی فرانسوی با بند صورتی”، “بدنه خاکستری روشن با بند خاکستری رازقی”، و “بدنه خاکستری تیره با بند خاکستری سنگی” به دست کاربران خواهند رسید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>