جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تکنو AI Vision را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های تکنو!

تکنو AI Vision را معرفی کرد؛ مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های تکنو!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تکنو نیز حالا مانند اکثر کمپانی‌های حوزه فناوری از هوش مصنوعی برخوردار است. البته این امری واضح است، چراکه شرکتی که در سال 2024 از این قابلیت بی‌بهره باشد، قطعاً شکست می‌خورد. تکنو در نمایشگاه IFA برلین، اِی‌آی ویژن (AI Vision) را معرفی کرد. اِی‌آی ویژن یک قابلیت، یک عینک یا لنز نیست، بلکه مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی است که «راندمان را بهبود می‌بخشد، عملکرد ارزشمندتری را تأمین می‌کند و سرگرمی‌های خلاقانه را هم آسان‌تر ارائه می‌کند.» این قابلیت به‌زودی در «اکوسیستم دستگاه‌های هوشمند پرچمدار تکنو» عرضه می‌شود. برای آشنایی بیشتر با هوش مصنوعی تکنو با اِروتِک همراه باشید.

در بطن اِی‌آی ویژن این برند دستیار هوش مصنوعی ارتقایافته اِلا (Ella) قرار دارد که به هوش مصنوعی جمینای متصل است. هرچند این متصل بودن می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. اِلا از «قابلیت گفت‌وگوی پرسش و پاسخ» هوشمند برخوردار است و این یعنی با شما گفت‌وگو خواهد کرد.

در اِی‌آی ویژن قابلیت ترجمه همزمان نیز وجود دارد که گفتار حین تماس تلفنی یا مکالمات رو‌در‌رو را به متن تبدیل می‌کند. AI Writing از محتواهای متنی خلاصه تولید می‌کند، متن‌ها را بازبینی کرده و با حالت موردنظر شما بازنویسی می‌کند و همچنین متن‌های جدید را از ابتدا (با اطلاعات خود) تولید می‌کند.

قابلیت AI Search نیز «به کاربران اجازه می‌دهد تا با کشیدن انگشت روی صفحه درباره جهان بیشتر بیاموزند». «تنها کاری که لازم است کاربران انجام دهند این است که دور چیزی در صفحه دایره بکشند تا اطلاعات به‌صورت هوشمند نمایش داده شوند.» این قابلیت مشابه با Circle to Search بوده و صرفاً از لحاظ برند متفاوت است. AI Artboard هم به شما اجازه می‌دهد که «جهانی از آثار بی‌نظیر را با دامنه‌ای از سبک‌ها» تنها با یک دستور متنی کوتاه بسازید.

ویژگی AI Erase نیز افراد یا اشیاء را از عکس‌ها پاک می‌کند. AI Portrait Beautification هم به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر پرتر از چهره خودتان را زیباتر کنید. قابلیت AI Cutout به شما کمک می‌کند تا بخش‌هایی از یک عکس را انتخاب و استخراج کرده تا به اشتراک بذارید و یا عکسی جدید از آن بسازید. در نهایت هم با ساخت AI Video Production می‌توانید نمایشنامه بنویسید و یا به پست‌ها زیرنویس اضافه کنید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *