Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با اندرویدی‌ترین گوشی اندرویدی از نگاه هوش مصنوعی ChatGPT آشنا شوید!

درخواست جالب از هوش مصنوعی؛ اندرویدی ترین گوشی جهان را خلق کن!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در یکی از جدیدترین ترندهایی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی به‌راه افتاده، کاربران از هوش مصنوعی ChatGPT و Dall-E 3 درخواست می‌کنند که تصاویرشان را بیشتر «…» کند. به این معنی که به هوش مصنوعی عکس جدیدی می‌دهید یا از آن می‌خواهید که تصویری برای شما ایجاد کند، بعد درخواست می‌کنید که آن تصویر را بیشتر «بامزه» کند، بیشتر «هیجانی» کند، بیشتر «پیچیده» کند و به طور کلی ویژگی موردنظر خود را نام می‌برید تا موتورهای هوش مصنوعی Dall-E، تصویر شما را بیشتر و بیشتر براساس آن ویژگی تعیین‌شده تغییر دهند.

سایت Android Authority به‌تازگی سوار بر این موج جدید اینترنتی شده و از هوش مصنوعی Dall-E 3 خواسته که گوشی‌های اندرویدی را بیشتر «اندرویدی» کند. برای مشاهده‌ی نتایج این آزمایش بامزه در ادامه با اِروتِک همراه باشید تا مسیر رسیدن به اندرویدی‌ترین گوشی اندرویدی ممکن را دنبال کنیم.

۱. رندر معمولی یک گوشی اندرویدی استاندارد

با اندرویدی‌ترین گوشی اندرویدی از نگاه هوش مصنوعی ChatGPT آشنا شوید!

اگر از اشتباهات هوش مصنوعی در قرار دادن دو تا سه حفره پانچ بر روی صفحه‌نمایش یا تاریخ نامشخص و ساعتی که «۱۳:۸۹» را نشان می‌دهد صرف‌نظر کنیم، این تصویر تا حد زیادی شبیه رندر یک گوشی اندرویدی معمولی است. اگر از گوشه‌ی چشم به این تصویر نگاه کنید احتمالاً متوجه نشوید که با رندر تقلبی هوش مصنوعی روبه‌رو هستید. در این تصویر حتی نوار جستجوی گوگل نیز قابل مشاهده است و از آیکون‌هایی استفاده شده که به اندازه‌ی کافی واقعی به نظر می‌رسند.

۲. اندرویدی‌تر کردن گوشی با پس‌زمینه‌ی ربات معروف اندروید!

با اندرویدی‌ترین گوشی اندرویدی از نگاه هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی آشنا شوید!

به‌راستی چه راهی برای اندرویدی‌تر کردن یک گوشی هوشمند می‌توان پیدا کرد که از به‌کارگیری پس‌زمینه‌ی باگ‌دروید (Bugdroid)، ربات معروف اندروید، گزینه‌ی بهتری به حساب بیاید؟ این گوشی با طراحی جعبه‌ای، آیکون‌های کمتر و بریدگی قطره‌ای خود حال و هوای سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را کمی زنده می‌کند اما پس‌زمینه‌ی آن حتی نوستالژیک‌تر بوده و یادآور دوران اندروید نان زنجبیلی (اندروید ۲.۳) است. با این حال، دقیقاً مشخص نیست که چرا هوش مصنوعی Dall-E در این رندر تا جایی که توانسته حفره‌های ریز اسپیکر تعبیه کرده است!

۳. این تصویر علاقه‌ی شدیدی به لوگوی کروم دارد!

با اندرویدی‌ترین گوشی اندرویدی از نگاه هوش مصنوعی Dall-E 3 آشنا شوید!

دورانی را به خاطر دارید که گوشی‌های اندرویدی بریدگی و ناچ خود را با استفاده از یک پس‌زمینه‌‎ی سیاه برای نوار اعلانات پنهان می‌‎کردند؟ هوش مصنوعی Dall-E که در ایجاد این تصویر، مشخصاً این دوران را یادش می‌آید! مانند تصویر قبلی، این‌جا هم ربات معروف اندروید قابل مشاهده است و این‌بار در شکل‌های کوچک و بامزه خودنمایی می‌کند. اگر جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری این گوشی که بدون پورت شارژ خاصی تعبیه شده است را هم نادیده بگیریم، به هیچ‌وجه نمی‌توان این تعداد لوگوی گوگل کروم را نادیده گرفت! اگر با این همه لوگوی کروم قانع نشدید، دو نوار جستجوی مجزا نیز در صفحه‌ی اصلی این گوشی قرار گرفته تا علاقه‌ی شدید این تصویر به گوگل و مرورگر کروم را کاملاً اثبات کند!

۴. اندروید به سبک تبدیل‌شوندگان!

با اندرویدی‌ترین گوشی اندرویدی از نگاه هوش مصنوعی Dall-E 3 آشنا شوید!

از این‌جا به بعد وارد نتایج خلاقانه و عجیب‌و‌غریب هوش مصنوعی ChatGPT می‌شویم. خود گوشی در نگاه اول بسیار واقع‌گرایانه به نظر می‌رسد؛ لبه‌های صاف، حفره پانچ دوربین و برآمدگی دوربین پشتی، همه و همه رندر ایده‌آلی از یک گوشی اندرویدی را ارائه می‌دهند. وقتی نامتعارف‌ترین چیزی که درباره‌ی این گوشی به چشم می‌خورد، ترکیب نامنظم آیکون‌های دایره‌ای و مربعی آن است، یعنی به اندرویدی‌ترین گوشی ممکن نزدیک‌تر از قبل هستیم.

با این حال، هوش مصنوعی Dall-E 3 در طراحی پس‌زمینه‌ی این گوشی تصمیم گرفته که سری محبوب تبدیل‌شوندگان (Transformers) را با باگ‌دروید ترکیب کند و طرح جالب توجه و متفاوتی ارائه دهد!

۵. تصویری که حسادت فیگورهای اندرویدی را برمی‌انگیزد!

با اندرویدی‌ترین گوشی اندرویدی از نگاه هوش مصنوعی Dall-E 3 آشنا شوید!

این تصویر بر روی ساخت یک فیگور اندرویدی جذاب تأکید داشته است که با چشمان سبز براق و بدنه‌ی پرجزئیاتش توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند. با وجود اینکه بخش پایینی این فیگور و پاهای آن بیش از حد در تصویر نمایان شده‌اند، نمی‌توان منکر جذابیت کلی آن بود.

همچنین مطالعه کنید
نسخه جدید ریلمی 12 پرو پلاس با قاب پشتی شفاف به بازار عرضه می‌شود!

۶. غرق در دوربین!

با اندرویدی‌ترین گوشی اندرویدی از نگاه هوش مصنوعی آشنا شوید!

در ادامه‌ی روند تصاویر عجیب و غریب این هوش مصنوعی، راهکار ChatGPT در این تصویر برای ساخت اندرویدی‌ترین گوشی هوشمند ممکن، تعبیه‌ی انواع و اقسام دوربین‌های مختلف بر روی این محصول ساختگی بوده است! در جلوی این گوشی یک حفره پانچ و یک حفره‌ی قطره‌ای را می‌توان مشاهده کرد و پشت آن نیز به ۱۲ سنسور مختلف مجهز شده تا انتظار هر سطح بزرگ‌نمایی خاصی را از دوربین‌های فراوان این گوشی اندرویدی داشت!

۷. طراحی «فوق‌آینده‌نگر» اندروید از نگاه Dall-E 3

طراحی «فوق‌آینده‌نگر» اندروید از نگاه Dall-E 3

هوش مصنوعی ChatGPT این تصویر را «فوق‌آینده‌نگر» (Ultra-Futuristic) نامیده اما همچنان شباهت‌های زیادی بین این گوشی و گوشی‌های اندرویدی فعلی پیدا می‌شود. خوشبختانه تعداد دوربین‌های پشتی به وضعیت عادی بازگشته و اگر از دو حفره پانج جلویی صرف‌نظر کنیم، حاشیه‌های سبزرنگ این گوشی از رنگ سبز زیبایی استفاده می‌کنند که ظاهر متفاوتی به این گوشی تخیلی داده است.

۸. گوشی اندرویدی رقیب گلکسی سامسونگ!

گوشی اندرویدی رقیب گلکسی سامسونگ

تصویر جدید Dall-E 3 به نظر قصد رقابت با سری گلکسی سامسونگ را دارد و بسیار مجهز و آماده هم این مبارزه را آغاز خواهد کرد! اگر حضور مجدد ربات معروف اندروید و وجود دو سیگنال وای‌فای را نادیده بگیریم، بدنه‌ی فلزی این گوشی با رنگ تلفیقی سبز و آبی آن توانسته گوشی جذابی را ارائه دهد.

۹. به تاریکی خوش آمدید!

به تاریکی خوش آمدید!

باگ‌دروید بی‌گناه و مظلومی در قاب پشتی این گوشی نهایت تلاشش را می‌کند تا تاریکی و ترسناکی جلوی این محصول خیالی را مخفی نگه‌دارد، البته اگر قبل از آن بتوانید دکمه‌های ناوبری پایینی این گوشی و تراز نادرستشان را نادیده بگیرید!

نکته‌ی جالب توجه‌ی این گوشی مربوط به بازگشت همین دکمه‌های ناوبری است و بعد از چندین و چند طرح که از سیستم ناوبری مبتنی بر حرکات و ژست حرکتی بهره می‌بردند، هوش مصنوعی Dall-E 3 در این تصویر تصمیم گرفته که به ریشه‌های اندروید برگردد و بار دیگر از این دکمه‌های کلاسیک استفاده کند.

۱۰. نسبت تصویر ۱۰ به ۱۸.۵؟!

نسبت تصویر ۱۰ به ۱۸.۵؟!

تصویر بعدی Dall-E 3 به شکل عجیبی سراغ نسبت تصویر ۱۰ به ۱۸.۵ رفته که تا جایی که می‌دانیم، برای گوشی‌های اندرویدی بی‌سابقه است، به خصوص اگر حاشیه‌های باریک این گوشی و حذف مجدد دکمه‌های ناوبری پایینی را نیز در نظر بگیریم.

اگر نخواهیم به تصویر پس‌زمینه‌ی آخرالزمانی این گوشی که خبر از حمله‌ی ربات‌ها در آینده‌ی نزدیک را می‌دهند نیز توجه کنیم، امکان نادیده گرفتن ۴ آیکون گوگل کروم وجود ندارد! هوش مصنوعی Dall-E 3 بار دیگر علاقه‌ی خاصش به گوگل کروم را به نمایش گذاشته تا درباره‌ی قاب پشتی این گوشی و طراحی آن کنجکاو نشوید!

۱۱. گوشی هوشمند «استیم‌پانکی»

گوشی هوشمند «استیم‌پانکی»

هوش مصنوعی Dall-E 3 در این تصویر سراغ طراحی استیم‌پانک (Steampunk) رفته و تمامی آیکون‌ها را حذف کرده است. در این تصویر شاهد پس‌زمینه‌ی پرابهت خاصی هستیم و یک اعلان از ربات قدیمی اندروید نیز در بالای صفحه جلب توجه می‌کند.

۱۲. نهایت طراحی فانتزی گوشی‌های اندرویدی

نهایت طراحی فانتزی گوشی‌های اندرویدی

طراحی فانتزی‌تر این گوشی هوشمند و پس‌زمینه‌ی زیبایش باعث شده که حاشیه‌های اساساً نامرئی این گوشی جذاب‌تر جلوه کند. خود ChatGPT این طراحی را «فرای فانتزی» خوانده و گفته که آن را در رنگ سبز نئونی زیبایی غوطه‌ور کرده تا این ربات پیچیده را به طراحی الهام‌گرفته از داستان‌های علمی-تخیلی مزین کند. آیکون خاصی بر روی این گوشی مشاهده نمی‌شود و تمرکز اصلی بر ارائه‌ی یک گوشی یکپارچه در جلو و عقب بوده تا نهایت اندرویدی بودن یک گوشی اندرویدی را به نمایش بگذارد!

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

آخرین مطالب >>