همانطور میدانید بهروزرسانیهای نرمافزاری که باعث خرابی و باگ در دستگاهها میشوند، این روزها بسیار رایج هستند. اما در این بین نیز آخرین بهروزرسانی دستبند هوشمند فیت بیت شارژ 5 نوع جدیدی از خراب شدن دستگاه بوسیله بهروزرسانیهای نرمافزاری را ارمغان آورده است. قضیه از این قرار است که بسیاری از کاربران پس از بهروزرسانی، از مشکلاتی مانند از کار افتادن و روشن نشدن صفحه نمایش این دستبند هوشمند شکایت دارند. این در حالی است که دیگر کاربران نیز با مشکل تخلیه باتری دست و پنجه نرم میکنند.
این بهروزرسانی مشکلساز دستبند هوشمند فیت بیت شارژ 5 که با شماره نسخه 194.61، در اواخر ژوئن عرضه شد و کاربران بلافاصله بعد از آپدیت کردن دستبند هوشمند خود با مشکلاتی روبهرو شدند و پس از آن به پشتیبانی شرکت فیت بیت مشکلات خود را گزارش کردند. پشتیبانی فیت بیت نیز در پاسخ به شکایات کاربران بهسادگی یک پیشنهاد تمدید گارانتی به کاربران آسیب دیده که هنوز گارانتی محصول خود را دارند ارائه داده است. متاسفانه این نوع پاسخ برای کاربران اطمینانبخش نبوده و از عملکرد پشتیبانی این شرکت ناراضی هستند.
به طور معمول، این نوع مشکلات با انتشار بهروزرسانی جدید برای سیستم عامل برطرف میشوند. حال پشتیبانی فیت بیت با ارائه گارانتی بیشتر، رفتار سخاوتمندانهای با کاربران خود داشته است اما متاسفانه این پیشنهاد، راهحلی برای رفع این مشکل بزرگ کاربران نیست.
البته پیشنهاد ما نیز به شما این است که اگر نمایشگر Fitbit Charge 5 شما پس از بهروزرسانی روشن نمیشود، یا با تخلیه بیش از حد باتری نیز مواجه هستید، شما نیز دچار مشکل پس از بروزرسانی این دستبند هوشمند شدهاید و بهتر است با پشتیبانی فیت بیت تماس بگیرید تا حداقل متوجه شوید که چگونه میتوانید دستبند هوشمند تناسب اندام خود را درست کنید. متاسفانه، تنها راه حل موجود برای جلوگیری از بهروز نشدن فیت بیت شارژ 5 شما این است که آن را خاموش کرده یا به گوشی خود متصل نکنید. البته همگی این روشها تنها در صورتی عملی است که دستبند هوشمند شما بهطور اتوماتیک خود را بهروزرسانی نکرده باشد!
منبع: Reviewgeek