Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چگونه بلندگوهای گوشی شیائومی خود را خود تمیز کنیم؟

چگونه بلندگوهای گوشی شیائومی خود را تمیز کنیم؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آیا صدای گوشی هوشمند شیائومی شما به‌طور غیر عادی کم شده است؟ شاید بهتر باشد از یک ویژگی مخفی در رابط کاربری MIUI این گوشی‌ها، برای تمیز کردن بلندگوها و پاک کردن ذرات موجود در داخل آن استفاده کنید. در اینجا نحوه پاک کردن بلندگوهای گوشی‌های شیائومی با استفاده از قابلیت مخفی رابط کاربری MIUI این کمپانی آموزش داده شده است. با اروتک همراه باشید.

به عبارت دقیق‌تر، عملکرد این ویژگی به این صورت است که گوشی هوشمند شیائومی شما صدایی که به اندازه کافی بلند باشد را پخش کرده تا ذراتی را که در حال حاضر باعث مسدود شدن اسپیکرهای آن شده است را پاک کند. به طور خلاصه، به معنای واقعی کلمه، این ویژگی با امواج صوتی قدرتمند خود باعث پرتاب ذرات به بیرون از بلندگوها می‌شود.

قابلیت پاک کردن اسپیکر (Speaker cleaning) قرار است در گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو در دسترس باشد. اما از آخرین به‌روزرسانی MIUI 13، هنوز نمی‌توان آن را در گوشی‌های پوکو F4 GT یا ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G پیدا کرد. با این حال، این ویژگی در شیائومی 12X وجود دارد.

مراحل پاک کردن بلندگوهای گوشی هوشمند شیائومی:

  • به بخش “تنظیمات (Setting)” بروید.
  • سپس روی گزینه “تنظیمات اضافی (Additional settings)” ضربه بزنید.
  • در نهایت دکمه کشویی “پاک کردن بلندگو (Clean Speaker)” را فعال کنید.
همچنین مطالعه کنید
آموزش جلوگیری از ضبط صدا توسط گوگل در اندروید!

چگونه بلندگوهای گوشی شیائومی خود را خود تمیز کنیم؟

فرآیند پاک کردن 30 ثانیه طول می‌کشد و صدای پخش‌شده مانند صدای آژیر هشدار است. شیائومی به کاربران توصیه می‌کند بسته به میزان کثیفی اسپیکر، این عملیات را بین 2 تا 5 بار تکرار کنند.

نظر شما در مورد این ویژگی گوشی‌های شیائومی چیست؟ این قابلیت در گوشی شما وجود دارد؟ آیا واقعاً می‌تواند بلندگوهای کثیف را تمیز کند؟!

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

2 پاسخ

  1. سلام من گوشیم شیائومی ردمی نوت 12s هست اما قابلیت تمیز کردن اسپیکر رو نداره میشه بگیر چیکار کنم این قابلیت روی گوشیم نصب بشه ؟؟؟؟!!!!

    1. اگه این گزینه رو نداره بهتره صبر کنید تا HyperOS براتون منتشر بشه، شاید رابط کاربری جدید شیائومی این قابلیت رو به گوشی‌تون اضافه کنه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>