جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی های جدید سرویس گیم پس برای نیمه دوم اکتبر 2024 مشخص شدند

بازی های جدید سرویس گیم پس برای نیمه دوم اکتبر 2024 مشخص شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مایکروسافت به‌طور رسمی موج دوم عناوینی که در ماه اکتبر به سرویس گیم پس اضافه می‌شوند را معرفی کرد. با تأیید رسمی مایکروسافت، بازی‌های MechWarrior 5: Clans و Donut County در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) برای مشترکان Game Pass در کنسول‌های ایکس باکس، کامپیوتر و کلود (فضای ابری) در دسترس قرار می‌گیرند.

یکی از موردانتظارترین عناوینی که در ماه اکتبر به گیم پس اضافه خواهد شد، بازی Call of Duty: Black Ops 6 است. مشترکان این سرویس می‌توانند انتظار در دسترس قرار گرفتن جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Call of Duty برای کنسول‌های ایکس باکس، کامپیوتر و کلود در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) را داشته باشند.

مایکروسافت اخیراً اعلام کرد که دو بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzone نیز در همان تاریخ پشتیبانی از فضای ابری را دریافت خواهند کرد. با این حال، برای دسترسی به عناوین Call of Duty و استفاده از نسخه‌ی ابری به اشتراک گیم پس آلتیمیت نیاز خواهید داشت. از سوی دیگر، بازی Ashen نیز دوباره در تاریخ ۲۹ اکتبر (۸ آبان) به سرویس گیم پس بازمی‌گردد و هم در کنسول‌های مایکروسافت و هم در کامپیوتر و کلود قابل تجربه است.

بازی های جدید سرویس گیم پس برای نیمه دوم اکتبر 2024 مشخص شدند

مشترکان سرویس گیم پس آلتیمیت و پی‌سی گیم پس نیز از تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) به نسخه‌ی کامپیوتر بازی Dead Island 2 دسترسی پیدا خواهند کرد. مایکروسافت همچنین اضافه شدن بازی‌های StarCraft: Remastered و StarCraft 2: Campaign Collection به پی‌سی گیم پس در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) را تأیید کرده است.

مطابق هر ماه، برخی از بازی‌های گیم پس در اکتبر هم این سرویس را ترک می‌کنند. با اعلام مایکروسافت، برای تجربه‌ی عناوین زیر در سرویس Game Pass تنها تا تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) فرصت دارید:

  • بازی Frog Detective: The Entire Mystery
  • بازی Headbangers
  • بازی Inkulinati
  • بازی Lonely Mountains: Downhill
  • بازی Mineko’s Night Market

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *