جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Wilds مشخص شد؛ 140 گیگابایت SSD!

سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Wilds مشخص شد؛ 140 گیگابایت SSD!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی کپکام در چند روز اخیر جزئیات زیادی را درباره‌ی بازی Monster Hunter Wilds به اشتراک گذاشته است و با تاریخ عرضه‌ی این عنوان و برخی از هیولاهای جدید آن آشنا شدیم. این شرکت ژاپنی از حداقل سیستم موردنیاز و سیستم پیشنهادی بازی مانستر هانتر وایلدز نیز در استیم رونمایی کرد. یکی از نکات جالب توجه درمورد هر دو سیستم ارائه‌شده توسط کپکام، نیاز این بازی موردانتظار به حداقل ۱۴۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روی حافظه‌ی SSD است. بنابراین، کاربرانی که همچنان از حافظه‌های HDD استفاده می‌کنند، امکان اجرای عنوان جدید کپکام را نخواهند داشت!

حداقل سیستم موردنیاز بازی Monster Hunter Wilds شامل پردازنده‌ای در حد Core i5-10600 و Core i3-12100F اینتل یا AMD Ryzen 5 3600، کارت گرافیک GeForce GTX 1660 Super انویدیا یا AMD Radeon RX 5600 XT و ۱۶ گیگابایت رم می‌شود. چنین سیستمی جهت اجرای این عنوان با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه در تنظیمات گرافیکی Low مناسب خواهد بود.

سیستم پیشنهادی بازی Monster Hunter Wilds هم به پردازنده‌ای در حد Core i5-12400 و Core i5-11600K اینتل یا AMD Ryzen 5 3600X، کارت گرافیک RTX 2070 Super و RTX 4060 انویدیا یا AMD Radeon RX 6700 XT و ۱۶ گیگابایت رم نیاز دارد. کاربران با چنین سیستمی می‌توانند انتظار تجربه‌ی بازی مانستر هانتر وایلدز در رزولوشن 1080p و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در تنظیمات گرافیکی Medium را داشته باشند. با این حال، برای دست‌یابی به این نرخ فریم همچنان باید Frame Generation را در تنظیمات فعال کرد.

سیستم مورد نیاز بازی Monster Hunter Wilds مشخص شد؛ 140 گیگابایت SSD!

به نظر می‌رسد بازی Monster Hunter Wilds حتی در رزولوشن 1080p برای عملکرد مناسب به سیستم‌هایی قدرتمند نیاز دارد. این عنوان موردانتظار در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ (۱۰ اسفند ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *