جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریمیک بازی Silent Hill 2 تا حداقل یک سال در انحصار پلی استیشن 5 قرار خواهد داشت

ریمیک بازی Silent Hill 2 تا حداقل یک سال در انحصار پلی استیشن 5 قرار خواهد داشت

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تریلر جدید ریمیک بازی Silent Hill 2 تأیید کرد که این عنوان تا حداقل یک سال در انحصار کنسولی پلی استیشن 5 قرار دارد و تا تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۹ مهر ۱۴۰۴) برای پلتفرم‌های دیگر عرضه نخواهد شد.

اگرچه پیش از این نیز اعلام شده بود که ریمیک بازی Silent Hill 2 به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود، اما تریلر جدید این عنوان سرانجام مشخص کرد که کاربران کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت برای تجربه‌ی ریمیک سایلنت هیل ۲ باید تا حداقل یک سال صبر کنند.

در گذشته نیز مدت زمان در انحصار قرار داشتن بازی Final Fantasy 7 Remake در تریلرهای آن به‌طور رسمی اعلام شد. اگرچه این عنوان در نهایت برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار گرفت، اما بازی Final Fantasy 7 Remake همچنان برای ایکس باکس عرضه نشده است.

تریلر جدید ریمیک بازی Silent Hill 2 همچنین بر روی پشتیبانی کامل از کنترلر دوال‌سنس پلی استیشن 5 و ارائه‌ی صدای سه‌بعدی تأکید دارد و وعده‌ی پشتیبانی از قابلیت‌های این کنترلر مانند تریگرهای تطبیق‌پذیر و هپتیک فیدبک را می‌دهد.

ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر (استیم) عرضه خواهد شد. نسخه‌ی استاندارد این عنوان موردانتظار در ژانر وحشت با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه‌ی دیلاکس با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار قابل سفارش است.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *