جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدیر فنی سابق راک‌استار: بازی GTA 6 فرق زیادی با GTA 5 نخواهد داشت!

مدیر فنی سابق راک‌استار: بازی GTA 6 تفاوت زیادی با GTA 5 نخواهد داشت!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه هنوز زمان زیادی تا عرضه‌ی رسمی بازی GTA 6 باقی مانده است، اما تریلر رونمایی از این عنوان جهان‌باز با بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید همچنان به بحث‌های پیرامون بازی بعدی استودیو راک‌استار گیمز (Rockstar Games) دامن می‌زند. یکی از اعضای سابق این استودیو، اوبی ورمای (Obbe Vermeij)، که پیش از این به‌عنوان مدیر فنی برای نزدیک به ۱۴ سال در راک‌استار گیمز کار کرده بود نیز اخیراً نظر خود درباره‌ی بازی Grand Theft Auto 6 را بیان کرده است.

علی‌رغم اینکه ورمای نقشی را در توسعه‌ی بازی‌های GTA V و GTA VI برعهده نداشته و به اطلاعات محرمانه‌ی بازی موردانتظار راک‌استار دسترسی ندارد، اما وی پیش از این در تیم‌های توسعه‌دهنده‌ی Grand Theft Auto 3، وایس سیتی (Vice City)، سن آندریاس (San Andreas) و Grand Theft Auto 4 فعالیت کرده است. هنگامی که از ورمای درمورد تریلر بازی GTA 6 سؤال پرسیده شد، این توسعه‌دهنده بیان کرد:

«[بازی GTA 6] بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. اما فکر نمی‌کنم با GTA 5 تفاوت خیلی زیادی داشته باشد. فکر می‌کنم که شاید مردم کمی ناامید شوند.»

ورمای همچنین «حال‌وهوای میامی» را برای سری GTA بسیار مناسب می‌داند و معتقد است که تکنولوژی این روزها سرعت رشد و پیشرفت کمتری نسبت به نسل‌های قبلی دارد:

«این روزها تکنولوژی بسیار کندتر پیش می‌رود… تفاوت بین پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2 بسیار زیاد بود و تفاوت بین پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 آن‌قدرها زیاد نیست. دیگر آن جهش بزرگ در فناوری برای متفاوت و بهتر کردن بازی را در اختیار ندارید. فکر می‌کنم GTA 6 تفاوت خیلی زیادی با GTA 5 نخواهد داشت.»

مدیر فنی سابق راک‌استار همچنین گفت که انتظار برخی از طرفداران ممکن است بیش از اندازه بالا باشد:

«چون شما هرگز نمی‌توانید آن جهش بزرگ را داشته باشید. جهش از GTA 2 به GTA 3 بزرگ بود و از San Andreas به GTA 4 بسیار بزرگ. من فکر نمی‌کنم که هرگز بتوانیم دوباره جهشی مثل آن را ببینیم.»

بازی Grand Theft Auto 6 برای عرضه در پاییز سال ۲۰۲۵ میلادی برنامه‌ریزی شده است. این عنوان بسیار موردانتظار در زمان عرضه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس در دسترس قرار خواهد گرفت، اما تاریخ انتشار نسخه‌ی کامپیوتر آن در حال حاضر مشخص نیست.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *