جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ اضافه شدن شخصیت تاکدا به بازی Mortal Kombat 1 اعلام شد

تاریخ اضافه شدن شخصیت تاکدا به بازی Mortal Kombat 1 اعلام شد [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو ندررلم (NetherRealm) تریلر گیم‌پلی آخرین شخصیتی که با بسته‌ی الحاقی به بازی مورتال کامبت 1 (Mortal Kombat 1) اضافه می‌شود را به اشتراک گذاشت. تاکدا تاکاهاشی که اولین‌بار در بازی Mortal Kombat X به بازیکنان معرفی شد، به‌عنوان پسر کنشی و شاگرد هانزو هاساشی یا همان اسکورپیون معروف در تاریخ ۲۳ جولای (۲ مرداد) برای دارندگان Kombat Pack در دسترس قرار خواهد گرفت. این تریلر هیجان‌انگیز را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

شخصیت تاکدا به‌لطف شلاق‌های تیغه‌ای که در اختیار دارد، از برتری استثنایی و قابل توجهی در نبردهای از راه دور بهره می‌برد و قادر به انجام حرکات ترکیبی مختلف برای وارد کردن ضربات متوالی به دشمن یا فرار از خطر است. این مبارز جدید می‌تواند مواد منفجره‌ی تأخیری را به سمت رقیب پرتاب کند و برای حملات بعدی در فواصل کوتاه از قابلیت تله‌پورت خود کمک بگیرد. فیتالیتی (Fatality) تاکدا نیز بسیار سرراست است و در این حرکت خشن می‌توان شاهد تکه‌تکه‌شدن دشمنان با شلاق‌های تیغه‌ای او بود.

جالب اینجاست که استودیو ندررلم در این تریلر جدید به‌جای شخصیت Ferra که مانند Takeda در بازی Mortal Kombat X معرفی شده بود و همزمان با او به‌عنوان آخرین Kameo Fighter به بازی اضافه می‌شود، از مبارزان Kameo فعلی بازی مانند Frost و Sektor و Cyrax استفاده کرده است. از این رو، باید منتظر رونمایی از گیم‌پلی Ferra نیز باقی ماند.

در دسترس قرار گرفتن تاکدا، پرونده‌ی محتوای سال اول بازی Mortal Kombat 1 را می‌بندد. رونمایی از محتوای سال دوم این عنوان مبارزه‌ای هم در رویداد کامیک‌کان سن دیگو در تاریخ ۲۶ جولای (۵ مرداد) صورت خواهد گرفت. با توجه به شایعات و گمانه‌زنی‌ها، محتوای سال دوم بازی مورتال کامبت 1 مبارزان جدیدی مانند گوست‌فیس از سری Scream، شخصیت محبوب Noob Saibot و T-1000 از مجموعه‌ی ترمیناتور را دربرمی‌گیرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *