جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی GreedFall 2 اعلام شد

تاریخ انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی GreedFall 2 اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی GreedFall که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، یکی از بهترین عناوین نقش‌آفرینی با بودجه‌ی محدودتر (AA) است که می‌توانید در پلتفرم‌های امروزی به تجربه‌ی آن بپردازید. از این رو، تعجبی ندارد که بسیاری از طرفداران مشتاق دنباله‌ی این بازی هستند. اوایل سال جاری میلادی، کمپانی Nacon و استودیو اسپایدرز (Spiders) اعلام کردند که نسخه‌ی دسترسی زودهنگام (Early Access) این دنباله با نام کامل «GreedFall 2: The Dying World» در تابستان منتشر خواهد شد.

این دو شرکت به‌تازگی از تاریخ انتشار دقیق این نسخه نیز پرده برداشتند و باخبر شدیم که دسترسی زودهنگام بازی GreedFall 2: The Dying World از تاریخ ۲۴ سپتامبر (۳ مهر) در استیم آغاز می‌شود. این نسخه از گریدفال 2 دسترسی کاملی به بخش آغازین بازی را ارائه می‌دهد و بازیکنان می‌توانند شخصیت دلخواه خود را با استفاده از ابزارهای شخصی‌سازی ایجاد کنند و به کاوش سه منطقه‌ی ابتدایی این عنوان (Teer Fradee و Thynia و Uxantis) مشغول شوند. شخصیت‌های همراه، کوئست‌های مربوط به هر منطقه، دانجن‌ها و موارد متعدد دیگری نیز در این نسخه‌ی GreedFall 2: The Dying World در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

استودیو اسپایدرز همچنین وعده داده است که مناطق، کوئست‌ها، همراهان، مهارت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را با آپدیت‌های آینده به نسخه‌ی دسترسی زودهنگام گریدفال 2 اضافه خواهد کرد.

این نسخه از بازی GreedFall 2: The Dying World تنها برای کامپیوتر در دسترس خواهد بود، اما بازی نهایی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که این عنوان نقش‌آفرینی موردانتظار دقیقاً تا چه زمان در فاز دسترسی زودهنگام به سر خواهد برد و همچنان باید منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتری از سوی شرکت Nacon و استودیو اسپایدرز ماند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *