جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 25 فاش شد!

تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 25 فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی الکترونیک آرتز (EA) نام سری ورزشی محبوب فیفا را در سال ۲۰۲۳ میلادی به «EA Sports FC» تغییر داد. نسخه‌ی دوم این مجموعه با نام جدید نیز قرار است طی سال جاری عرضه شود. با این حال، دقیقاً باید در چه تاریخی منتظر انتشار بازی EA Sports FC 25 باشیم؟

با وجود اینکه الکترونیک آرتز در حال حاضر به‌صورت رسمی از عنوان بعدی در مجموعه‌ی فوتبالی محبوب خود رونمایی نکرده است، اما افشاگری مطرح به نام «billbil-kun» در گزارش جدید سایت Dealabs، خبر از معرفی کامل این بازی تا ده روز آینده می‌دهد. طبق گفته‌ی billbil-kun، بازی EA Sports FC 25 به‌زودی توسط الکترونیک آرتز رونمایی خواهد شد و در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. با این حال، دارندگان نسخه‌ی آلتیمیت (Ultimate Edition) امسال هم مانند سال‌های گذشته می‌توانند این عنوان ورزشی را یک‌هفته زودتر تجربه کنند.

با استناد به این گزارش جدید، نسخه‌ی آلتیمیت بازی‌ EA Sports FC 25 با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) در دسترس قرار می‌گیرد، در حالیکه نسخه‌ی استاندارد با قیمت ۶۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. علاوه‌بر این، کاربر @PlaystationSize در توییتر که تغییرات شبکه‌ی پلی استیشن را بررسی می‌کند، مدعی شده است جدیدترین عنوان در این سری فوتبالی همچنان برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. در این راستا، می‌توان انتظار داشت که نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی EA Sports FC 25 نیز برای دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت قابل دسترس باشد و این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر شود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *