جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اکثر محتوای بازی Assassin’s Creed Shadows را می‌توانید با یکی از دو شخصیت اصلی تجربه کنید!

اکثر محتوای بازی Assassin’s Creed Shadows را می‌توانید با یکی از دو شخصیت اصلی تجربه کنید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو یوبیسافت کِبِک (Ubisoft Quebec) به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره‌ی دو شخصیت اصلی بازی اساسینز کرید شَدوز (Assassin’s Creed Shadows) و امکان جابه‌جا شدن بین آن‌ها در طول گیم‌پلی را به اشتراک گذاشته است. بازیکنان می‌توانند شخصیت یاسوکه (Yasuke) را به‌عنوان یک سامورایی قدرتمند در مبارزات مستقیم کنترل کنند، یا با استفاده از شخصیت نائوئه (Naoe) و مهارت‌های شینوبی او از فرصت‌های بهتری برای مخفی‌کاری بهره‌مند شوند. با این حال، چگونه قسمت جدید سری اساسینز کرید بازیکنان را به عوض کردن شخصیت اصلی تشویق می‌کند؟

کارگردان بازی Assassin’s Creed Shadows در مصاحبه‎‌ی جدید خود با سایت VG247 تأکید کرد که تیم توسعه‌دهنده‌ی این عنوان از ابتدا بر متعهد کردن بازیکنان به یک بیلد خاص برای مقابله با سناریوهای مختلف بازی علاقه‌مند بود. به عبارت دیگر، زره و سلاحی که همراه با شخصیت خود در مبارزات و مراحل مختلف بازی به کار می‌گیرید، نقش پررنگی در گیم‌پلی ایفا خواهند کرد و برای تغییر تجهیزات و استفاده از ترکیب‌های دیگر باید از مبارزه خارج شوید.

این کارگردان همچنین تأیید کرد که اکثر محتواهای داستانی بازی Assassin’s Creed Shadows را می‌توانید با هر دو شخصیت اصلی تجربه کنید و محدودیتی در این زمینه اعمال نشده است. با این حال، هنگام بازی کردن به‌عنوان یکی از دو شخصیت اصلی، اسلحه‌ها و زره‌هایی را برای شخصیت دیگر نیز پیدا خواهید کرد تا برای گیم‌پلی آن شخصیت نیز تشویق شوید و تمایل به استفاده از این تجهیزات جدید پیدا کنید.

«اکثر محتوا می‌تواند با هر یک از شخصیت‌ها تجربه شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد که [مثلاً] بگوید این چیز فقط مربوط به نائوئه است. لحظات داستانی متمرکز بر شخصیت‌ها هستند، اما بقیه‌ی بازی باز است و روند پیشرفت، شما را تشویق می‌کند تا [شخصیت اصلی را] تغییر دهید، چرا که وقتی تنها یک شخصیت را برای مدتی بازی می‌کنید، آن‌ها چیزهایی را برای استفاده با شخصیت دیگر می‌یابند. بنابراین هر دو شخصیت به‌نوعی با هم پیشرفت می‌کنند.»

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که دارندگان نسخه‌های Gold و Ultimate می‌توانند سه روز قبل از تاریخ انتشار رسمی به این عنوان دسترسی داشته باشند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *