جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی LEGO Horizon Adventures معرفی شد

بازی LEGO Horizon Adventures معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات اخیر ادعا می‌کردند که پلی استیشن به‌زودی از نسخه‌ی لگویی سری هورایزن (Horizon) استودیو گوریلا گیمز رونمایی می‌کند و این رونمایی سرانجام در رویداد سامر گیم فست (Summer Game Fest) صورت گرفت. همان‌طور که از نام بازی LEGO Horizon Adventures مشخص است، این عنوان دنیای سری هورایزن را به‌سبک لگو ارائه می‌دهد و ماجراجویی رنگارنگی را برای طرفداران این مجموعه رقم می‌زند.

این بازی که توسط استودیوی بریتانیایی Gobo با همکاری کمپانی‌های گوریلا گیمز، لگو و سونی در دست ساخت قرار دارد، بار دیگر کنترل ایلوی (Aloy) را در قالب شخصیت اصلی به دست بازیکنان می‌سپارد. این بازی اکشن ماجراجویی به‌عنوان یک «داستان بامزه و سبک با الهام از وقایع دنیای هورایزن» توصیف شده است که داستان بازی اول (و احتمالاً فراتر از آن) را با لحن و سبک جدیدی بازسازی می‌کند.

بازی LEGO Horizon Adventures در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ به‌صورت همزمان عرضه خواهد شد. انتشار همزمان یکی از عناوین متعلق به پلی استیشن برای کنسول نینتندو بسیاری از طرفداران را غافلگیر کرده است و باید منتظر ماند و دید که عملکرد این بازی لگویی در پلتفرم نینتندو سوییچ چگونه خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *