جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part 2 چند ماه پیش آماده شده است!

نسخه کامپیوتر بازی The Last of Us Part 2 چند ماه پیش آماده شده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

حالا که نسخه‌ی کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است، بازی God of War Ragnarok عنوان انحصاری تک‌نفره‌ و داستان‌محور بعدی پلی استیشن خواهد بود که به‌زودی در دسترس کاربران استیم و اپیک گیمز استور قرار می‌گیرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، پورت شدن عناوین انحصاری پلی استیشن با این عنوان به پایان نخواهد رسید و سونی ظاهراً ساخت نسخه‌ی کامپیوتر بازی‌های دیگری را هم در نظر گرفته است.

طبق ادعاهای جدید یک اکانت افشاگری قابل اعتماد به نام «billbil-kun» در گزارش اخیر سایت Dealabs، به نظر می‌رسد توسعه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Last of Us Part 2 چندین ماه پیش به پایان رسیده است. این افشاگر همچنین مدعی شد که شروع ساخت نسخه‌ی کامپیوتر عنوان اکشن ماجراجویی جنجالی استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) به سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد و دوران توسعه‌‎ی آن تا ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی ادامه داشته است.

هنوز مشخص نیست که سونی دقیقاً به چه دلیلی حدود هفت ماه بعد از به پایان رسیدن توسعه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Last of Us Part II، تصمیم به انتشار آن نگرفته است. این موضوع با در نظر گرفتن عرضه‌ی ریمستر عنوان سوم‌شخص موردبحث برای پلی استیشن 5 در اوایل سال جاری میلادی حتی تعجب‌برانگیزتر می‌شود، چرا که انتشار همزمان این دو نسخه می‌توانست فرصتی ایده‌آل باشد. با این حال، شاید سونی قصد دارد تا این پورت را نزدیک به زمان پخش فصل دوم سریال The Last of Us منتشر کند تا طرفداران سریال بیشتر ترغیب به خرید نسخه‌ی کامپیوتر آن شوند.

این فرصت اضافی ممکن است به استودیو ناتی داگ برای بهبود عملکرد فنی نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Last of Us Part 2 نیز کمک کند. بازی The Last of Us Part 1 در سال ۲۰۲۲ برای کامپیوتر عرضه شد و با انتقادات گسترده‌ی طرفداران از وضعیت فنی نامطلوبش روبه‌برو بود. با این وجود، ناتی داگ از آن زمان تاکنون چندین‌بار تأکید کرده است که قصد دارد بر توسعه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر عناوین خود تمرکز بیشتری به خرج دهد و باید منتظر ماند و دید که آیا این مسئله در نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Last of Us Part II به چشم خواهد آمد یا خیر.

بازی The Last of Us Part 2 در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *