جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین اطلاعات از باس‌ها و دانجن‌های بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree

اولین اطلاعات از باس‌ها و دانجن‌های بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیش‌نمایش‌هایی که به تازگی از بسته‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring منتشر شده‌اند، جزئیات و اطلاعات جدیدی درباره‌ی گیم‌پلی آن را به اشتراک می‌گذارند. سایت IGN در پیش‌نمایش اختصاصی خود از بسته‌ی الحاقی موردانتظار استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) به معرفی دو دانجن بزرگ آن پرداخت.

دانجن اول که «Belurat» نام دارد، از نظر اندازه و مقیاس جایی در میان دانجن «Stormveil Castle» و «Castle Morne» از بازی اصلی قرار می‌گیرد. این دانجن دارای چندین مسیر فرعی و دشمنان مختلفی مانند عقرب‌های غول‌پیکر، شوالیه‌های زره‌پوش و پرنده‌های تهدیدآمیزی تحت عنوان «Gravebirds» است. باس اصلی Belurat که در تریلر رونمایی و داستانی بسته‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree با طراحی خاص و متمایز آن آشنا شده بودیم، Dancing Lion نام دارد. این‌طور که به نظر می‌رسد، مبارزه با این باس در فاز اول نیز به اندازه‌ی کافی چالش‌برانگیز خواهد بود، اما Dancing Lion در فاز دوم با جابه‌جا شدن میان حملات رعدوبرقی و یخی حتی چالش بیشتری را برای بازیکن رقم خواهد زد.

دانجن دیگر بازی که «Castle Ensis» نام گرفته است، به دانجن «Caria Manor» از بازی اصلی الدن رینگ شباهت دارد و دشمنان متعددی مانند غولی با زره‌‌ی Carian و شوالیه‌ی بسیار دشوار و خطرناکی به نام «Carian Knight» را در مسیر بازیکن قرار می‌دهد. باس این دانجن که «Relanna, Twin Moon Knight» نام دارد، از ترکیب شمشیر و جادو برای مبارزه بهره می‌گیرد و در فاز دوم با ضربات آتشین متوالی و حرکتی که یادآور Full Moon باس رنالا (Rennala) از بازی اصلی است، هیجان مبارزه‌ی نهایی این دانجن را به سطح دیگری خواهد برد. با توجه به نام‌گذاری این باس، شاید ارتباط داستانی جالبی میان او و شخصیت رنالا وجود داشته باشد.

شایان ذکر است که دانجن‌های این محتوای قابل دانلود تنها به «Belurat» و «Castle Ensis» محدود نخواهند بود، چرا که IGN در پیش‌نمایش خود به «حداقل یک دانجن دیگر» که «باس‌فایت به‌ظاهر هیجان‌انگیزی» دارد، اشاره کرده است. بسته‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *