جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه دسترسی زودهنگام بازی F1 24 منتشر شد

نسخه دسترسی زودهنگام بازی F1 24 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی F1 24 به‌طور رسمی در تاریخ ۳۱ مِی ۲۰۲۴ (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد، اما دارندگان نسخه‌ی چمپیونز (Champions) این عنوان هم‌اکنون می‌توانند جدیدترین ساخته‌ی استودیو کدمسترز (Codemasters) را به‌شکل دسترسی زودهنگام (Early Access) تجربه کنند. علاوه‌ بر دارندگان این نسخه، کاربرانی که عضو سرویس EA Play هستند نیز تا ۵ ساعت فرصت تجربه‌ی آزمایشی بازی F1 24 را به‌دست می‌آورند.

بازی مسابقه‌ای موردانتظار استودیو کدمسترز چندین حالت جدید را به علاقه‌مندان این سری معرفی می‌کند و به‌جای Braking Point، حالت Driver Career را به طرفداران ارائه خواهد کرد. بازیکنان می‌توانند همچنان به ساخت شخصیت سفارشی و دلخواه خود در بخش Career فرمول 1 ادامه دهند و محبوبیت تیم خود را بالا ببرند. با این حال، نسخه‌ی جدید سری بازی‌های F1 این امکان را نیز فراهم می‌کند تا به‌عنوان یک راننده‌ی واقعی مانند مکس ورشتاپن، لوئیس همیلتون و چندین و چند راننده‌ی مطرح دیگر به تجربه‌ی فرمول 1 بپردازند.

این بازی همچنین شامل حالت چالش‌برانگیزی به نام Challenge Career می‌شود که حکم سناریوی کوچکی متشکل از مسیرهای خاص با دشواری‌ها و جدول امتیازات را دارد. هاب F1 World نیز برمی‌گردد و دارای المان‌های جدیدی مانند Fanzone است؛ جایی که بازیکنان می‌توانند راننده و تیمی را برای انجام برخی از فعالیت‌های موجود در بازی و کسب امتیاز انتخاب کنند.

بازی F1 24 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل دسترسی است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *