جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Ace Combat 8 احتمالاً پروژه بزرگ بعدی بندای نامکو خواهد بود

بازی Ace Combat 8 احتمالاً پروژه بزرگ بعدی بندای نامکو خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی بندای نامکو (Bandai Namco) چندین عنوان موردانتظار مانند Dragon Ball: Sparking! ZERO و Little Nightmares 3 را در دست ساخت دارد اما به نظر می‌رسد پروژه‌ی بزرگ بعدی این ناشر مطرح، بازی Ace Combat 8 باشد.

افشاگر محبوب بازی‌های اتلس (Atlus) و سگا (Sega) در توییتر، Midori، در پاسخ به سوالی درباره‌ی ریمیک بازی Tales of Destiny خبر داد که پروژه‌ی بزرگ بعدی بندای نامکو «Chronicle» خواهد بود که با پشتیبانی ILCA و ORCA در دست توسعه قرار دارد. این افشاگر در ادامه گفت که فکر می‌کند پروژه‌ی مرموز «Chronicle» در واقع همان بازی موردانتظار Ace Combat 8 است.

ساخت بازی بعدی سری Ace Combat در تابستان سال ۲۰۲۱ میلادی تأیید شد و مدیر این برند، کازوتوکی کونو، در آن زمان اشاره کرد که برای توسعه‌ی این عنوان از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) استفاده می‌شود. بندای نامکو برای «ارائه‌ی بازی‌هایی باکیفیت که از انتظارات طرفداران در سراسر جهان فراتر می‌روند»، همکاری خود با ILCA را آغاز نمود و حتی کمپانی جدیدی به نام «Bandai Namco Aces» را در سال ۲۰۲۲ تأسیس کرد. بر اساس اظهارات بندای نامکو، پروژه‌ی «Chronicle» ممکن است تجربه‌ی کاملاً جدیدی را ارائه دهد.

از آن‌جایی که بندای نامکو در رویداد سامر گیم فست (Summer Game Fest) که در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) برگزار می‌شود حضور دارد، شاید طی این رویداد شاهد رونمایی از پروژه‌ی «Chronicle» با نام احتمالی Ace Combat 8 باشیم.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *