جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

زمان عرضه بازی GTA 6 به صورت رسمی اعلام شد

تیک‌-تو اینتراکتیو به‌صورت رسمی زمان عرضه بازی GTA 6 را تایید کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی تیک‌-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) به‌صورت رسمی در جریان گزارش سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی ۲۰۲۴ خود اعلام کرد که بازی موردانتظار Grand Theft Auto 6 در پاییز ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. گفتنی است که تریلر رونمایی از بازی GTA 6 نیز سال میلادی بعدی را به‌عنوان بازه‌ی زمانی انتشار این اثر جهان‌باز مشخص کرده بود.

استراس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو، اظهار داشت که این کمپانی اطمینان دارد که راک‌استار گیمز (Rockstar Games) یک تجربه‌ی بی‌همتا و استثنایی را با بازی بعدی خود ارائه خواهد کرد و انتظارات تیک-تو از این عنوان روزبه‌روز در حال افزایش است.

وقتی که نشریه‌ی Variety از استراس زلنیک درخواست ارائه‌ی جزئیات بیشتری درمورد تاریخ عرضه‌ی بازی GTA 6 را کرد، این مدیرعامل باسابقه یادآور شد که رونمایی از تاریخ عرضه‌ی رسمی این عنوان موردانتظار توسط خود راک‌استار صورت خواهد گرفت و این معرفی در راستای رویکردی خواهد بود که آن‌ها تاکنون اتخاذ کرده‌اند.

در هر صورت، بازی Grand Theft Auto 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر خواهد شد. با این حال، نسخه‌ی کامپیوتر GTA 6 همچنان به‌صورت رسمی تأیید نشده است و اطلاعات چندان زیادی درباره‌ی این عنوان در دسترس نیست. تریلر رونمایی از Grand Theft Auto VI نشان داد که بازیکنان کنترل دو شخصیت اصلی به نام‌های لوسیا و جیسون را در وایس سیتی (Vice City) امروزی به‌دست خواهند گرفت و مطابق سایر عناوین این مجموعه، مسیری ناهموار و پر از جرم‌وجنایت را طی خواهند کردند. شایان ذکر است که راک‌استار گیمز و تیک‌-تو اینتراکتیو در حال حاضر تاریخ انتشار تریلر بعدی یا در دسترس قرار دادن اطلاعات بیشتر از بازی GTA 6 را تعیین نکرده‌اند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *