جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

معرفی دوره تاریخی و داستان بازی Assassin’s Creed Shadows در تحلیل تریلر رونمایی

معرفی دوره تاریخی و داستان بازی اساسینز کرید شَدوز در تحلیل تریلر رونمایی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبیسافت در کنار تریلر سینمایی جدید بازی اساسینز کرید شَدوز (Assassin’s Creed Shadows) که به‌طور کلی دنیا و شخصیت‌های اصلی این عنوان نقش‌آفرینی اکشن جهان‌باز را معرفی می‌کند، ویدیوی دیگری را منتشر کرده است که به جزئیات بیشتری درباره‌ی این بازی می‌پردازد. جاناتان دومونت در مقام کارگردان و آکیم میلن به‌عنوان دستیار کارگردان طراحی سینماتیک، در جریان این ویدیوی جدید درمورد نحوه‌ی معرفی جدیدترین قسمت سری اساسینز کرید و دوره‌ی تاریخی مخصوص آن صحبت می‌کنند.

یکی از جنبه‌های قابل توجه‌ی این رونمایی، استفاده از تکنیک تقسیم صفحه بود که برای به نمایش درآوردن برخورد بین نائوئه (Naoe) و یاسوکه (Yasuke)، شخصیت‌های اصلی بازی، به کار گرفته می‌شد. سازندگان این تریلر با استفاده از چنین تکنیکی قصد به تصویر کشیدن احساسات دو شخصیت اصلی را داشتند تا تفاوت ملاقات نائوئه و یاسوکه در دو برهه‌ی مختلف را به نمایش بگذارند.

توسعه‌دهندگان این عنوان نقش‌آفرینی موردانتظار همچنین در ویدیوی موردبحث یک خط زمانی مشخص را برای اولین و دومین حمله به منطقه‌ی ایگا (Iga) ژاپن ترسیم می‌کنند و به ورود کشتی‌های سیاه که یکی از عوامل اصلی آغاز دوره‌ی باکوماتسو و پایان شوگون‌سالاری در ژاپن است، اشاره دارند. در صورتی که می‌خواهید با نوع گیم‌پلی هر دو شخصیت اصلی بازی بیشتر آشنا شوید و اطلاعات کامل‌تری درباره‌ی جدیدترین عنوان مجموعه‌ی اساسینز کرید به‌دست آورید، این ویدیو را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۵ آبان ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. آن دسته از علاقه‌مندانی که نسخه‌ی گلد (Gold) یا آلتیمیت (Ultimate) این بازی را تهیه کنند، سه روز قبل از انتشار از دسترسی زودهنگام (Early Access) به اساسینز کرید شَدوز بهره‌مند خواهند شد. این‌طور که به نظر می‌رسد، این بازی تنها به‌صورت آنلاین قابل تجربه خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *