جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Red فاش شد

زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Red فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت با بازی اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) در سال ۲۰۲۳ میلادی بار دیگر به ریشه‌های این مجموعه‌ی محبوب بازگشت و یک تجربه‌ی ماجراجویی کوتاه (حداقل در مقایسه با سایر عناوین چند سال اخیر سری) را به علاقه‌مندان ارائه داد. با این حال، بازی بعدی سری با نام رمزی اساسینز کرید رد (Assassin’s Creed Codename Red) قصد دارد مجدداً به ساختار جهان‌باز و عظیم نقش‌آفرینی سری برگردد. تاکنون تنها می‌دانیم که این قسمت از سری اساسینز کرید بازیکنان را به دوران فئودال ژاپن می‌بَرَد و خارج از این موضوع، اطلاعات بیشتری به‌صورت رسمی درباره‌ی این عنوان موردانتظار منتشر نشده است. وضعیت فعلی اما ظاهراً به‌زودی تغییر پیدا خواهد کرد و باید طی ماه‌های آینده منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این بازی باشیم.

کاربر «BunnyTheVillain» در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) که بخش از جامعه‌ی تولیدکنندگان محتوای یوبی‌سافت است، اعلام کرد که بازی اساسینز کرید بعدی با نام رمزی Red به‌طور رسمی در ماه مه سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. رونمایی از گیم‌پلی این عنوان نیز در تابستان همان سال و در قالب بخشی از رویداد «Ubisoft Forward» در ماه ژوئیه انجام می‌شود. طبق گفته‌های این تولیدکننده‌ی محتوا، که ادعا دارد اطلاعات جدید خود را طریق «یک منبع قابل اعتماد» به‌دست آورده است، بازی Assassin’s Creed Codename Red در ماه نوامبر ۲۰۲۴ در دسترس قرار خواهد گرفت.

سال پیشین میلادی بود که در پروفایل یکی از کارمندان یوبی‌سافت به احتمال انتشار بازی اساسینز کرید بعدی با نام رمزی Red در سال ۲۰۲۴ اشاره شد. این موضوع بعدها در چندین شایعه و گزارش دیگر نیز قابل مشاهده بود و حتی تام هندرسون، یکی از ژورنالیست‌های شناخته‌شده‌ی حوزه‌ی بازی‎های ویدیویی، در سپتامبر سال ۲۰۲۳ ادعا کرد که اولین رونمایی از این بازی برای اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

هندرسون همچنین در آن زمان اعلام کرد که اساسینز کرید بعدی دارای دو شخصیت اصلی قابل کنترل خواهد بود و بازیکنان می‌توانند نقش یک سامورایی مرد و یک شینوبی زن را برعهده بگیرند. علاوه‌بر این‌، ظاهراً بازی Assassin’s Creed Codename Red از ویژگی‌های متمرکز بر مخفی‌کاری خاصی که الهام‌گرفته از سری اسپلینترسل (Splinter Cell) هستند، برخوردار خواهد بود. برخی از گزارشات نیز به احتمال وقوع اتفاقات بخش مدرن این بازی در آینده اشاره کرده‌اند. به هر حال، باید منتظر ماند و دید که این شایعات در نهایت چه‌قدر صحت دارند.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *