Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دسترسی زودهنگام بازی Lightyear Frontier از بهار ۲۰۲۴ آغاز می‌شود

دسترسی زودهنگام بازی Lightyear Frontier از بهار ۲۰۲۴ آغاز می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تاریخ شروع دسترسی زودهنگام (Early Access) بازی Lightyear Frontier به‌صورت رسمی اعلام شد و به نظر می‌رسد بازیکنان علاقه‌مند به این عنوان جهان‌باز کشاورزی می‌توانند به‌زودی و به شکل دسترسی زودهنگام به تجربه‌ی آن بپردازند. برای اطلاع از جزئیات این خبر با اِروتِک همراه باشید.

بعد از اینکه تاریخ انتشار بازی Lightyear Frontier از بهار سال ۲۰۲۳ میلادی به تاریخی نامشخص به تعویق افتاد، کمپانی فریم بریک (FRAME BREAK) و استودیوی Amplifier Game Invest اخیراً تأیید کردند که این بازی در ماه مارس سال ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳) وارد فاز دسترسی زودهنگام خواهد شد. شایان ذکر است بازی Lightyear Frontier برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، Game Preview و کامپیوتر (از طریق فروشگاه استیم و مایکروسافت) در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر این بازی جهان‌باز را در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

به عنوان یک بازی‌ جهان‌باز کشاورزی، Lightyear Frontier به بازیکنان اجازه می‌دهد در تیم‌های ۴ تایی جمع شوند و یک سیاره را کاوش کنند. ساخت مزرعه، جمع کردن منابع و کشف مناطق دیدنی و منظره‌های زیبا، همه و همه بخشی مهم و کلیدی از تجربه‌ی این بازی محسوب می‌‎شوند. اگر این موارد هم کافی نبود، امکان شخصی‌سازی و تزئین مِک (Mech) نیز در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. با توجه به صفحه‌ی این بازی در فروشگاه استیم، به نظر بازی Lightyear Frontier برای ۱ سال و نیم در فاز دسترسی زودهنگام باقی خواهد ماند، اما نقشه‌های استودیوی سازنده ممکن است در آینده تغییر کنند.

دسترسی زودهنگام بازی Lightyear Frontier از بهار ۲۰۲۴ آغاز می‌شود
نقشه‌راه بازی Lightyear Frontier و تمامی محتواها و ویژگی‌هایی که به‌مرور به این عنوان اضافه خواهند شد.

نسخه‌ی Early Access بازی‌ شامل منطقه‌ی اولیه‌ی Lightyear Frontier (شروع بخش اول بازی) می‌شود و دربرگیرنده‌ی قابلیت‌ها و ویژگی‌های اصلی بازی همراه با مناطق جدید، لیست ارتقاها، حیوانات، منابع و همسایه‌های دیگر است و محتوا و مراحل پیشنهادی جامعه‌ی طرفداران این بازی در این نسخه لحاظ خواهند شد. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند انتظار دریافت به‌روزرسانی‌های کوچک و متداول برای حل مشکلات فنی بازی و برطرف کردن باگ‎‌ها یا اضافه کردن گزینه‌های دسترسی‌پذیری بیشتر و قابلیت‌های مهم و کاربردی دیگری را نیز داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی محتویات پس از عرضه‌ی بازی‌ Lightyear Frontier، نگاهی به نقشه‌راه این عنوان داشته باشید.

همچنین مطالعه کنید
تیزر جدید بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) منتشر شد؛ نمایش مبارزات، دشمنان و جهان گسترده بازی (+ویدیو)

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>