Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر جدید و جذاب بازی F1 22 استودیو کدمسترز منتشر شد

تریلر جدید و جذاب بازی F1 22 استودیو کدمسترز منتشر شد (+تریلر)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جدیترین بازی ماشین سواری مسابقه‌ای استودیو کدمسترز با نام F1 22، امروز برای دارندگان نسخه Champion و در اول جولای (دهم تیرماه) برای کنسول‌های ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و PC در سراسر جهان منتشر می‌شود.

بازی F1 22 این هفته منتشر می‌شود، اما کسانی که نسخه Champions را دارند امروز به این عنوان، دسترسی زودهنگام خواهند داشت. به همین منظور، استودیو کدمسترز با انتشار یک تریلر جذاب به پیشواز این بازی رفته است.

تمام اصول یک بازی فرمول 1 مانند MyTeam ،MyDriver Careers ،Grand Prix و Podium Pass در این نسخه وجود دارد. با این حال، F1 22 حالت داستانی Braking Point سال گذشته را به نفع حالت F1 Life حذف کرده است. F1 Life یک حالت مرتبط با سبک زندگی روزمره است که در آن می‌توانید قفل خودروهای سوپراسپرت‌ها را باز کرده و با آن‌ها مسابقه دهید، آواتار خود را با لباس‌های برندهای مختلف سفارشی کنید‌ و حتی فضای زندگی خود را تزئین کنید.

این یک بازی چند نفره است و بازیکنان دیگر می‌توانند از فضای اجتماعی شما بازدید کنند. البته ویژگی‌های دیگری نیز در این نسخه مانند تنظیمات Immersive و Broadcast برای Formation Laps و Pit Stops، مفسران جدید، آهنگ‌های به‌روز‌شده و مسیر جدید Miami International Autodrome وجود دارد. برای دارندگان نسخه غیر Champions، بازی F1 22 در تاریخ 1 جولای (10 تیرماه) برای کسنول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن 4، پلی استیشن 5 و PC عرضه می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
آزمون گیمینگ مک‌بوک پرو با تراشه M1 Max؛ شکست سنگین تراشه جدید اپل!

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>